fallback

"За" и "против" покупката на Alfa Romeo Giulia

Италианският седан е сред най-желаните автомобили на пазара, но има и някои сериозни проблеми

Alfa Romeo Giulia е едно от най-интересните предложения на пазара в последно време. Този автомобили има класическото ДНК на Alfa, което направи марката толкова популярна в цял свят. За съжаление, като типичен представител на италианския бранд той притежава и някои недостатъци.

Спортният седан е директен конкурент на BMW 3-Series, C-Class на Mercedes и A4 и S4 на Audi. Това е автомобил, който със сигурност може да раздели мнението, тъй като или е обичан, или е пренебрегван. Дали е страхотна кола - със сигурност! Но дали повечето хора биха си го купили? По-вероятно - не.

За и против покупката на Alfa Romeo Giulia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Единствения проблем с Алфата е, че цената е като на премиум марките. Ако й сложат една цена, като на Рено, Пежо, Ситроен, където всъщност принадлежи Алфа, тогава ще бъде успешна.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Влезте в PistonHeads или AlfaGiulia форумите, прекарйте един ден там в четене и ще разберете, че колите са топ. Нямат проблеми. Моторите - който и да изберете - са превъзходни. Дизелите втора ръка са без пари в Европа заради политиката. Чакам QV-тата да станат по-достъпни и веднага се женя за една да ме радва.
  • #6
    Ehooooo ( преди 3 години )
    Имам такава кола и някой,който няма такава е писал статията.Колата се разваляла,че коя кола не се разваля?Аз проблеми нямам за сега.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Спортът за качеството е исторически обоснован, но всеки разумен човек знае, че всеки производител има своите силни и слаби моменти. Алфите са на добро ниво от 159 насам и няма за какво да се притеснява човек. Сега каго си оправят и дилърската мрежа, нещата ще заспят. Имам опит с Джулиета и мога да кажа, че всичко по тая кола е като от титан. Идиотоустойчиво здрава кола.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз карам Giulia 2.0 бензин, Super вариантът. 320 лева е смяната на масло и филтри, до 60000км съм правил само това. Цените при всеки друг немски премиум са двойни. Надеждността е безупречна. Съмненията идват от вас журналистите, защото просто е удобно да се пише. Даже по мои наблюдения приятели с други марки имат проблеми и посещават сервизи. Единствената ми критика е, че автоматикът при определени моменти е недобре настроен.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Изглежда страхотно, сигурно и да я караш е страхотно. Нооооо.......Алфа. Нееееееее
  • #2
    дон Шопеску ( преди 3 години )
    Винаги ще има спор за качеството на Алфите, но спортния им дух е безспорен. Аз съм имал и 146, и 156 и 159, сега имам Брера на 20 000км, като нова е, с V6 3,2 имам и БМВ Е63 630i и определено Алфата е по-забавна за каране.Дано да дръпнат нагоре и с продажбите. Тази марка трябва да оцелее.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако се купува нова и се продава преди 150 хил. всичко е по в гаранция и подръжката е без значение. След това ще е като на всяка друга кола, за стандартните 4-цилиндрови мотори, които ще са и най-разпространените. Надежността им също едва ли ще е проблем. По-скоро окачване, електроника, сглобка евентуално,което е валидно за почти всички кат навъртят километри особено в Бг.Топ модела е рядък,скъп и няма голямо значение за продажбите, а само за имиджа както и RS, M,AMG.На старо е въпрос на цена.
fallback
Последни