IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Alfa Romeo иска да възроди култовите GTV и Duetto

Преди това обаче компанията трябва да залее пазара с печеливши кродоувъри

Новият шеф на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, обяви желанието си възраждане на култовите за историята на марката имена GTV и Duetto. Той обаче побърза да се застрахова, че по този начин не анонсира появата на бъдещи спортни коли с тези названия.


Alfa Romeo


Преди да започнем да прави имиджови модели, компанията трябва да си осигури стабилно бъдеще. Според топ-мениджъра, това ще стане, след като бъдат решение въпросите, свързани с електрификацията на гамата и внедряването на нови системи за безопасност, както и на автопилот.

Към момента именно гамата е големият проблем на Alfa Romeo, тъй като тя е ограничена със седана Giulia и всъдехода Stelvio, но предстои към тях да се присъединят и два кросоувъра - Tonale и Brennero. Пускането на първия беше отложено по искане на Импарато, който не е доволен от хибридната задвижваща система.

Вторият кросоувър ще бъде изграден на платформата CMP на бившата група PSA, която, както и Alfa Romeo, вече е част от алианса Stellantis. Шасито позволява направата на електрически модели, което означава, че Brennero до голяма степен ще повтаря Peugeot e-2008 и Opel Mokka-e.


Alfa Romeo


Що се касае до възраждането на имената GTV и Duetto, първото беше част от плана за възраждане на марката преди обединението с PSA, но след това отпадна. Под второто пък преди 10 години трябваше да се произвежда преправена Mazda MX-5, но в крайна сметка този автомобил се превърна във Fiat 124 Spider.

Снимки: Motoring

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Кога
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Проспособявай се със спомени не се живее.Електричките са бъдещето тогава нивото на технологиите е било такова сега е друго свиквай.
  • #7
    30 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ще ми липсват истинските коли. Сегашните пласмасови играчки са пълна трагедия. Говоря за ниския и среден клас. Преди двайсетина години имах такава GTV в отлично състояние. Беше си направо оргазъм да я караш! Не беше от най-здравите, но кефа си струваше. След това минах на 156, която беше резачка. Славни времена бяха пичове. Ние поне спомени ще имаме! Нито ми трябват авто-пилоти, нито там някакви си тъч-магаре скрийнове и други ненужни джаджи. Ай със здраве и не си продавайте старите коли!
  • #6
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пежо не знам точно с какво ще ги обнови, защото Пежо точно спортни седани нямат. Виж, с парите, които двете компании комбинираха - може да налеят в нови платформи и Импарато като цяло това разправя за следващите 10 години.
  • #5
    23 rate up comment 0 rate down comment
    До v-1 ( преди 2 години )
    И като видиш Euroncap рейтинга на Джулията от 2015-2016 и ти става ясно, че две-три години е била най-сигурният седан в света
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2EkДобре, че италианците нямат твехнолигии!
  • #3
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Една кола е кола като я покараш и те грабне, алфата е такава, без някой джаджи просто няма да се продават в "шир употреба", явно гонят бройка, но със стари и скъпи модели няма как да стане. Надвам се Алфа Ромео да последва съдбата и доброто предствяне на Опел.
  • #2
    20 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    То пък щото автопилота е голяма файда.
  • #1
    5 rate up comment 23 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Е тука колегите, които много ги хвалят АЛфите могат да видят думите на шефа им - "внедряването на нови системи за безопасност, както и на автопилот" сами си казват, че са назад с технологиите... технологии не са само таблети, а се изразяват в много други неща. И тука идава Пежо малко да ги обнови с платформи, софтуер и други, че да станат конглокентно способни.