Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Започваме с модел, който предизвика доста сериозна полемика. BMW 4 Series Coupé представи доста спорна решетка, с огромни и вертикални „бъбреци”, макар, че и в реализираните преди 7 Series и X7 символът на баварската марка също бе необичайно голям.
В случая на купето, германците се защитиха, заявявайки, че с тази промяна искат сериозно да го отличат от по-класическите си модели и да може „четворката” да се отличава ясно и моментално. Очевидно има резон, и въпреки спорния детайл, моделът е все така успешен. По принцип и други модели ще последват 4 Series Coupé с по-нестандартна визия, но за щастие на феновете на BMW, няма да са всички.