Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Пример за едни модел – ветеран, който се счита за революционен и до днес. От представения през 2014 година Cactus водят свежия си и актуален дизайн настоящите C3, C3 Aircross, C5 Aircross и т.н.
Една от основните причини за големия успех на модела бяха иновативните Airbumps – големите меки панели в средата на купето. В по-ново време, тези детайли поизчезнаха или бяха сериозно намалени и разположени в долната странична част на каросериите, но и без тях, с разделените челни светлини, приключенския и „къмпингарски” вид, плюс огромните възможности за персонализация, продължават да са водещи за френската марка.