IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Stellantis лично тества новото Maserati Grecale

Кросоувърът е първата крачка по новия път на италианската марка

Генералният директор на Stellantis - Карлос Таварес, лично тества новото Maserati Grecale по време на посещението си в базата и фабриката на италианския производител в Модена. Той беше придружаван от президента на новия алианс Джон Елкан, като двамата обсъдиха и бъдещето на марката.


Maserati Grecale


Бъдещият компактен кросоувър на Maserati е сочен като конкурент на Porsche Macan и трябва да се появи в края на годината. Прототипът, тестван от Таварес, беше покрит с камуфлаж, но въпреки това някои от основните черти на дизайна - характерната за марката решетка на радиатора, тънката оптика и спортни въздухозаборници, се различават ясно.

В моделната гама на марката Grecale ще се разположи под Levante, като е изграден на платформата Giorgio, а отделни компоненти са взаимствани от Alfa Romeo Stelvio. Яснота за моторите няма, но се очаква, че новият кросоувър ще получи 2,0-литров турбомотор с 280 к.с. и 2,9-литров V6 Quadrifoglio с две турбини и 510 к.с.


Maserati Grecale


След теста Таварес беше категоричен, че Maserati ще играе основна роля в алианса Stellantis. Според топ-мениджъра, благодарение на историята и традициите си марката има огромен потенциал за печалба, като доказателство за това е факта, че целият тираж на бъдещата суперкола MC20 вече е изкупен.

В алианса също така имат намерение максимално да използват двете изследователски ателието на италианската компания - Maserati Engine Lab и Maserati Innovation Lab, където се създават най-новите и модерни технологии. Шефовете на Stellantis смятат, че Maserati може да се превърна в това, което е Porsche за Volkswagen Group. И ако MC20 е крайъгълният камък за компания, то Grecale е първата крачка по новия път, по който ще поеме марката.


Maserati Grecale

Снимки: Maserati

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1234 ( преди 2 години )
    Като Vertu,нали:)))))))
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Ами нека да видим тогава, какво ще стане. Аз не съм, чел интервюто на Импарато, може да го пратиш и ще се образовам :) Но всеки бранд в групата има 10г. да се докаже като печеливш или бъдещето няма да му е много сигурно, поне това беше казал биг бос-а Таварес.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До v-1 ( преди 2 години )
    Тая статия я публикуваха тук и се оказа пълна партенка. Самият Импарато тотално отказа това да е истина. Интервюто го има в Automotive News. Форбс още покрай пандемията се оказаха много шано медия. Тая платформа ще се ползва от Мазерати и Джип. 2019 още обявиха, че са доинвестирали ?600 млн за електрификация.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    КОлега просто съм споделил мнение, което е лично и не ангажира никого.Не е нужно да се обиждаме, като не сме съгласни с чуждото мнение - ама хайде да речем, че все пак това е родна черта, да се обиждаме и да не търпим различно мнение.Инче за другото, само времето ще покаже... Хайде жив и здрав и не робувай толкова много на марки
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Оливети все още ги има. Абсолютни пионери в компютърната индустрия на 50-те и 60-те.
  • #3
    0 rate up comment 14 rate down comment
    1234 ( преди 2 години )
    Имаше едно време Оливети, италянска марка за техника, с колите им е абсолютно същото! Да си гледат виното и спагетите
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    V-1 и аз прочетох статията и май имаш нужда да да повториш 3ти клас - четене с разбиране.
  • #1
    1 rate up comment 10 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Като чета какво е казал шефа, си мисля, че май Алфа отиват на закриване :)