IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Maserati показа новата си суперкола в действиe

Компанията прави последни настройки на MC20 на писта

В края на януари тази година Maserati разкри подробности за новата си суперкола MC20, чиято премиера ще се състои по-късно тази година. Сега компанията публикува нови снимки на тестови прототип, който върти обиколки на пистата "Модерна" в Италия.


Maserati MC20


Според информациите, инженерите на Maserati правят финални настройки по автомобила, като в случая прототипът отново е покрит с камуфлаж, но вече се виждат повечето му основни компоненти. В момента се настройват електронните системи и окачването, за да може автомобилът да се появи в серийно производство.

Макар да липсват подробности, вече се знае, че MC20 ще получи новия 3,0-литров мотор Nettuno с две турбини, който развива мощност от 621 к.с. и 729 Нм въртящ момент. От Maserati твърдят, че двигателят е собствена разработка, но повечето експерти оспорват това твърдение.


Maserati MC20


Суперколата е със задвижване на четирите колела, като мощността се предава чрез 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Това ще позволи на MC20 да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди. По-голямата част от конструкцията е от карбонови нишки, което позволява тегло от под 1500 кг. и развиване на максимална скорост от 325 км/ч.

Продажбите на модела ще стартират догодина, като цената му ще бъде около 180 000 евро. В Maserati планират след купето да пуснат на пазара кабриолет, както и изцяло електрическа версия.


Maserati MC20

Снимки: Maserati

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не мога да разбера как въобще някой може да ги сравнява тея две коли. Наистина. Едната кола е лека, ниска, трудна и предизвикателна за управление, а другата е предназначена да возиш семейство. Едната ти дава усещане за целия процес от триенето на гумите, през кормилната рейка до ръцете ти. Другата е направена да е сравнително комфортна, но мощна и за дълъг път. Едното е като да гледаш гмуркане с подводница по телевизията, а другото да си в подводницата. Ебига...
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Първо БМВ М5 е с над 700 кс ,второ струва много, трето до 200 е много по бавно а за писта и за път с много завой изобщо не става . Колкото и да му надуват мотора и да лъжат че е 625 кс винаги ще е по бавно от Джулия на пистата не успорим факт .
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    явно на теб ти е проблем да ходиш до магазина с ускорение под 3 до 100 и под 10 до 200
  • #5
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проблема е че обикновен седан с който може да ходиш до магазина и на почивка, а другото е супер автомобил целия от карбон. И имат еднакво ускорение. Това не те ли смущава малко? Като ще правиш супер автомобил направи да е по-бърз?
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чукча ( преди 1 месец )
    БМВ М5 е с 4.4 мотор,а Мазерати почти 2 пъти по-малък обем.Какъв е проблема?
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А чия разработка да е моторът? Развитие на 2.9 мотора от Джулията е, това е ясно. Един концерн са. Те на Ламбо слагат Ауди мотори, на Мазерати няма са сложат От Алфа...
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    разлика между 6 и 8 правиш ли
  • #1
    2 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    bmw m5 competition stock прави 0-100км/ч за 2.99 сек има го в youtube. Тая супер кола с тези карбони и чудеса която ще струва 10 пъти колкото м5 и пак ще върви толкова.