IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Историческо: Най-продаваният премиум модел не е германски

От Audi до Tesla, ето кои са най-популярните автомобили в по-високия сегмент

Mercedes отново успява да си върне позицията на най-продавана премиум марка в Европа, като изпреварва BMW само с около 3000 автомобила, показва статистиката за първите четири месеца на JATO Dynamics. За пръв път в историята обаче най-продаваният премиум модел на континента не е нито на Mercedes, нито на BMW, нито на третия германски гигант Audi, както ще видите от галерията под статията.
  
  
BMW vs Mercedes
Битката на върха между BMW и Mercedes продължава, като двете марки за трети път през годината си разменят позициите. При най-продаваните модели обаче лидерът е вече друг
 
  
Както и в масовия сегмент, и при премиум автомобилите се отчитат сериозни ръстове на годишна база. Продажбите на Mercedes са 244 787, с над 22% повече от миналогодишните. При BMW показателите са съответно 241 638 автомобила и 23.4% ръст. Audi се доближва до по-големите си конкуренти с 212 570 продадени бройки и 21% ръст. При Volvo растежът е цели 43% спрямо началото на 2020 година.

Има обаче и марки, които вървят надолу. Продажбите на Alfa Romeo са по-ниски от миналогодишните, както и тези на Jaguar.
Най-продаваните масови модели в Европа можете да видите тук.


Най-продаваните премиум модели в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ники ( преди 3 години )
    То пък волвото много здраво откакто стана китайска собственост *** и ***
  • #32
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До 8 ( преди 3 години )
    Тогава си карай бмв или мерцедес, за да те "Оважават". Пореден пример какви хора ги купуват. Предпочитам някоя японска или американска с кожен салон и всички екстри отколкото подобна германска каляска струваща 2 пъти повече. Затова ще си карам Шевролета.
  • #31
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колегата има една Е-класа и като се кача след това в Инсигния- та и разбирам защо не ще друга
  • #30
    19 rate up comment 4 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Да питам, какво е това премиум клас?Ауди А1?Бмв 1 серия?Мерцедес А клас?Мини?Да не говорим за недоразумението тесла 3, с обзавеждане като студентска квартира.Големи шегаджии сте в тоя сайт.
  • #29
    9 rate up comment 0 rate down comment
    #28 ( преди 3 години )
    Ролс е СОБСТВЕНОСТ на БМВ бе ке.леш
  • #28
    14 rate up comment 5 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Премумът е усещане, което идва следварително. Да речем че караш сравнително нов автомобил от масова марка. После се качваш на "премиум" и... нищо. После сядаш отново в масов автомобил и ... се чувстваш много кофти. После разбираш, че оттук насетне животът ще бъде скъп, но иначе не е живот. Това е премиум.
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Забелязвам, че тука един Факт-ически край-ен *** е във вихъра си! Яко громи "немските легени" и "лоени мозъци"!! Жив и здрав бъди, па дано некога ти дойде акъла!!
  • #26
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    ех...да имаше край на неуДачници като теб, ама...
  • #25
    10 rate up comment 7 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    До 31. Премиумите вече имат 0 /нула, зеро/ цилиндри.Вдигането на 130 -140 км/час на пътищата по света е забранено и излишно. Премиум производителите не правят коли за нарушители на закона. Не чипират и не форсират двигатели.
  • #24
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дошовците тук не могат да оправят елементарните класификации на автомобилите. Сегменти: A, B, C, D, E, F - определят размера. Класове: бюджетен, масов, премиум, луксозен - определят лукса. Волво до фалита и придобиването от китайцитене бяха в масовия клас. След това се препозионираха в премиума. Ясно е, че леко изостават от немците, но са и малко по-евтини. Със сигурност са много по-премиум от Уексус, мексус и другите японци, на които много им се иска.