Статията е пълна боза.Карал съм 3г. В7 1,6 tdi 105 коня и съм сменил една подгряваща свещ за 40 000 км.Няма проблеми със съединител тъй като е твърд при 1.6 tdi и ангренажния ремък се сменя на 220 000 км.Ако се вземе на прилични км е супер.
Нищо им няма- един познат в чужбина го купи от ПЪРВИ собственик 2.0 150к.с. комби, свястна кожа, приемлив набор от екстри , със 150 хил км , ам 5 години по-късно е на 340 000 км и проблемите които е имал са нормалните за тези км,: съеденител, компресор на климатика, амортисьори, акумулатора сдаде багажа, завидно е че още не е пипал окачване - пътищата в западна европа си казват думата.
Противно на мненията тук почти всяка кола ако няма детски болести (преди фейслифт) изкарва в общия случай 100к км без проблеми. До 150к км също проблемите са редки. На повечето хора опита им е с италианки от Горубляне където вноса е милионници/горяли/давени/търкаляни и обикновено не виждали читаво обслужване след гаранцията (2-3тата година) или служебни карани като чуждо магаре за последни и разбираемо са наплашени
Имам B7 Altrack. Купувал съм го чисто нов Август 2014, точно преди смяната на поколенията - 2.0TDI 177к.с 6DSG.За 7 години и 110к км основно в БГ и Гърция са сменени два тампона и водна помпа. Всички стандартни обслужвания са само по спецификация, даже още е с оригиналния акумулатор.Супер е колата.
Заслужава си ако си го внесеш сам от Германия на истински 100-150 км. Ама такива си струват пари. Иначе както почти всяка малко по-сложна кола произведена след 2005-та ако е от Горубляне бягай далеч.