IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Революцията в новата серия камиони на MAN

Вносителят на марката в България MVB Truck & Bus Bulgaria вече е доставил първите камиони от серията и у нас

Днес изискванията във всички области на транспортната индустрия са по-разнообразни и сложни от всякога - прогнозите за бъдещето показват, че основната трансформация на индустрията е в „пълна подготовка“. Това води до големи предизвикателства - транспортният обем само в ЕС трябва да се увеличи с допълнителни 40 процента през следващите 20 години. В същото време строгите законови разпоредби имат за цел да намалят емисиите на CO2 с 15 процента до 2025 г. (с допълнително намаляване с 30 процента до 2030 г.). В отговор на тези и още тенденции световният гигант в произвеждането на камиони MAN Truck & Bus представиха миналата година серия камиони от ново поколение, която се предлага и в България.
 
   
MAN
  
   
Допитахме се до българския вносител на марката у нас MVB Truck & Bus, които да ни разкажат малко повече за новата серия камиони MAN. И се оказва, че те наистина може да се сметнат за революционни до момента. При разработката им от MAN разказват, че са се фокусирали върху четири основни теми: удобство на водача на работното му място, ефективност на автомобила, надеждност и не на последно място – въвличане на клиентите в производствения и тестов процес.

Фокус върху удобството на водача и автоматизирани системи за управление
 
  
MAN
  
     
Всички в транспортния бранш знаят, че прекарването на дни, седмици, а понякога и месеци в камиона е тежка задача, затова новото поколение камиони MAN поставят стандарти по отношение на удобството за ползване от страна на шофьорите. Работа в мрежа с цифрови устройства и приложения, оптимално пространство, добре обмислена концепция за съхранение и перфектен комфорт за сън – тези и още решения предлагат новите камиони. Същевременно за създаване на още по-голяма безопасност за водачите на пътя от световния концерт разработват и въвеждат за експлоатация в новата серия съвременни асистиращи системи за управление. Така например шофьорът вече може да разчита на новоразработена система за завиване, асистент за задръстване, както и асистент за смяна на лентата. Всички тези автоматизирани иновации намаляват натоварването на водача и осигуряват повишена безопасност при движение по пътищата.
 
   
MAN
   
   
Eфективност и икономичност – гаранция от MAN

Гамата двигатели Euro 6d, въведена през 2019 г., реализира пълния си потенциал за ефективност с новото поколение превозни средства MAN. Перфектното взаимодействие на агрегатите с допълнителни, новоразработени намаляващи разхода компоненти в задвижването и софтуера осигурява на бъдещата серия първостепенно ниво на ефективност. По този начин новото поколение камиони MAN спестява до 8 процента гориво в сравнение с версията на предшественика Euro 6c в класическите транспортни приложения на дълги разстояния и по този начин постига ясно намаляване на CO2.
Подобрената аеродинамика на новия дизайн на автомобила също играе своята роля в това намаляване. Освен това MAN предлага допълнителни целенасочени и ориентирани към практиката възможности за обучение, част от услугата ProfiDrive, с цифрови приложения, за да подкрепи шофьорите в още по-ефективни методи на шофиране.
  
  
MAN
  
    
Максимална мобилност

Колко „добър“ е камионът, когато се използва, до голяма степен зависи от това колко ефективно и лесно той изпълнява транспортната си задача. Важен параметър тук е надеждността. MAN се стреми да направи изпитаното и истинското още по-добро с новото поколение камиони, за да гарантира дългогодишното качество на продукта (което многократно е потвърдено в доклада на TÜV) и за в бъдеще. Такъв пример е новоразработената за бъдещето електроника, която значително ще подобри и разшири функционалностите на камионите.
   
   
MAN
  
   
Освен това дигитализираната система за управление на поддръжката намалява оперативните разходи и осигурява максимална наличност на новите превозни средства MAN TG. Управлението на автопарка се поддържа чрез множество цифрови функционалности и услуги.
Самите камиони са буквално като извадени от бъдещето и вдигат летвата високо. А наличието им на българския пазар и фактът, че се предлагат и в България е повече от добра новина за собствениците на автопаркове и играчите на пазара. Повече може да разгледате и в официалната страница на MVB Truck&Bus Bulgaria, както и на уебсайта на MAN.

 

0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До12 ( преди 3 години )
    Всички Е6 са такива. Рециклирани пластмасови б*оклуци.
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Шрот ( преди 3 години )
    Пълен варел.....Както винаги минусите са повече от плюсовете...Висок разход, ако е полска сглобка всичко е паянтово,кабина горе долу удобна поне са махнали ония грозните прозорчета и и автобусното предно стъкло. В момента карам такъв в сравнение със старият Тгх е по добър,ама все си е Ман...Аман..
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    И понеже сте к*ухи още повече ще ви олесня. VW meteor и Man TGX ей тея две неща напишете в гугъл, дайте на изображения и ми кажете къде е разликата. Има и клипове с представяния от вън, от вътре на всякъде. Искам поне 10 разлики, като в тея 10 разлики няма да слагате маската от пред под стъклото. Айде да ви видя "умници"!!! Виждали камион само на снимка, ама дрънкат ли дрънкат. От 18 години ги карам, ще ми обяснява нашия уикито не било на това мнение.
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    Не е лесно да комуникираш с ПроСти индивиди. И още хиляда палеца на долу да сложите истината няма да се промени. Малко четете, много дрънкате! Ама дрънкате на кухо,като празно тенеке от сирене. Чете бе тенекета!!! Ама не уикипедия!!! Това, че Ман и Скания са във ВАГ го знае всяко хлапе, ама вие май сте по-неуки и от тях. Напишете камион фолксваген, после ман тга и ми кажете къде е разликата!!! Напишете фолксваген LT и след това ман LT да видите че са едни и същи, само емблемата е различна
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До7 ( преди 3 години )
    Ето ти още:https://dentauto.ru/raznoe/folksvagen-komu-prinadlezhit.html
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До7 ( преди 3 години )
    Ми смени си информатора!!!https://***.volkswagenag.com/en/group.html#Ето ти достоверно инфо. Като ти излезнат емблемите има стрелкичка в дясно и разлистваш. Погледни новия бус крафтер и напиши Man bus и ми кажи къде е разликата. И без да гледаш ще ти кажа. Емблемата и тешетката от пред. Уикипедия не е достоверен источник!!! Там и аз мога да пиша!!!
  • #6
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Уикито има съвсем друго мнение по въпроса!!
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 3 години )
    Да наистина Ман и Скания са под шапката на Фолксваген ауто груп. Скания са от 2014та,Ман малко преди това.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До3 ( преди 3 години )
    В тея "кутии" дето има казваш има повече удобства от много апартаменти!!!
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до 1 ( преди 3 години )
    Що мислиш, че всеки германски автомобил е Фолксваген?!