IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Sport става Alpine

Промяната е част от реорганизацията на френската група

Промените в Renault Group, обявени по-рано тази пролет, засегнаха и спортното подразделение на френския производител - Renault Sport. То вече носи името Alpine на марката спортни автомобили, която също е част от концерна.


Renautt Sport


Промяната е в сила от 1 май, а идеята е, че с нея се олицетворява стремежа на Alpine да бъде първокласен автомобилен бранд, който е в челните редици на иновациите и технологиите, завземащи индустрията.

"Със своя огромен опит в създаването на спортни превозни средства Alpine ще играе основна роля за постигането на целите през Renault", коментира главният изпълнителен директор на марката - Лоран Роси.

В момента Alpine предлага само един модел - A110, но плановете за разширяване на бранда са големи. Обединението с RS би трябвало да означава, че под новата марка ще попаднат предлаганите в момента от Renault модели Megane RS и Clio RS.

"Превръщайки се в Alpine Cars, двата екипа започват редица проекти, които ще бъдат осъществени с подкрепата на всички структури на Renault Group. Това е изключително предизвикателство за нашите инженери и конструктори", коментира Роберт Бонето - главен инженер на марката Alpine.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Какъвто и алпин да наравят си остават Рено, човек трябва да е мазахис да си купи тези коли, е*ати компромиса с визия, двигатели, интериор, цена... и какво ли още не. Винаги ще има и слепи фенове, но определено не ми харесват.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 8 ( преди 2 години )
    за такива като теб народа е казал: На крив *** космите му пречат и На крива ракета космоса и пречи и т.н.
  • #9
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1 и 2 Алпин съществува с прекъсвания от 60-те години на ХХ век,като тогава испанската Купра въобще не е съществувала,да не говорим,че като цяло СЕАТ са били доста млада автомобилана компания произвеждаща лицензионни автомобили ФИАТ. А Алпин още тогава се водеше спортната марка на Рено,благодарание на Жан Ределе и Амеде Гордини.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3,доста си неподготвен по този въпрос и пишеш глупости на камари.Да беше прочел коментарите под въпросния тест на 77,за да разбереш къде е проблема,и да те светна не е в колата а в задкормилното устроистов.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до#4 ( преди 2 години )
    "мнети" не връщам, имал си голяма уста - дал си!
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    Народното Феррари
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    А дали е така, кой к ( преди 2 години )
    На мен пО ми се чини , че го правят с цел да изкарат от сметката на СО2 , моделите с най-високи емисии, като ги прехвърлят към отделна марка , която заради ниския тираж не попада под ударите на новите норми...
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    А ти кога ще ми вртнеш един мнет?Мога и адрес да ти дам
  • #3
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Лос ( преди 2 години )
    А кога ще преодолеят що-годе успешно лосовия тест? Че сега са на нивото на едновремешната А-класа.
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално да копират Сеат, нали си избраха бившия им началник за директор