Марката BMW си има почитатели и врагове. Но е несъмнен факт, че класическите й модели стават все по-търсени от колекционерите. Дори и когато става дума за т. нар. "Йънгтаймери". Популярността си личи, например, по това, че BMW 3 Series от поколението E30 може да се види в немалко реклами на модни и други марки. И не се ограничаваме само до това...
Някои машини на BMW успяват да "възкръснат" доста успешно, като дори се превръщат в секси модели, въплъщаващи отминала ера. Както и при модата, има цикли и при автомобилите. И изглежда, че четирите кръгли фара са по-модерни от всякога. И колкото и да възхвалява заслугите на новите си коли, производителят от Мюнхен все още разчита доста на старата си слава, дори и когато рекламира новите си електромобили.
Но ако BMW E30 е един от фаворитите на колекционерите или носталгиците, което води и до доста високи цени за запазени екземпляри, то има и доста други начини да се забавлявате с някой по-стар "баварец". Затова, ще ви представим няколко "секси" модела на BMW, които ще ви доставят удоволствие от шофирането и чиито цени все още не са излетели в космоса (или поне тези за сервизирането им), според обявите в западните сайтове. Вижте кои коли на германската компания си струва да си купите, преди да е станало прекалено късно:
9 модела на BMW, които са бъдещи класики (ГАЛЕРИЯ)
Крис Бенгъл е дизайнер, чието име носи радостни тръпки в не един фен на BMW. Американецът е оставил доста ярка следа в BMW като особено забележителни са проектите му за BMW Z4, Series 5 и Series 7 от началото на века. Но не може да не споменем и Series 6 E63 и кабриолета Е64 със смъкнатата им "муцуна" и големите "ноздри".
Масивното Grand Touring купе, което съживява модела от 1974, привлича доста внимание и маркира завръщането на гран купетата в гамата на марката. Като оставим на страна сложната система iDrive с нейния селектор, можем да обърнем внимание на двигателната гама. А тя е доста добра - 6-цилиндрови агрегати, V8 и дори знаменития V10 на М6.
За да се насладите на едно пътуване, най-подходящ би бил 645Ci с неговия V8 с 333 конски сили, независимо дали е купе или кабриолет. Някои екземпляри с приличен пробег (и дори оригинални джанти) могат да се намерят за около 15 000 евро. При всички положения, цените в сайтовете за употребявани коли в Западна Европа, рядко надхвърлят 20 000 евро.