Марката BMW си има почитатели и врагове. Но е несъмнен факт, че класическите й модели стават все по-търсени от колекционерите. Дори и когато става дума за т. нар. "Йънгтаймери". Популярността си личи, например, по това, че BMW 3 Series от поколението E30 може да се види в немалко реклами на модни и други марки. И не се ограничаваме само до това...
Някои машини на BMW успяват да "възкръснат" доста успешно, като дори се превръщат в секси модели, въплъщаващи отминала ера. Както и при модата, има цикли и при автомобилите. И изглежда, че четирите кръгли фара са по-модерни от всякога. И колкото и да възхвалява заслугите на новите си коли, производителят от Мюнхен все още разчита доста на старата си слава, дори и когато рекламира новите си електромобили.
Но ако BMW E30 е един от фаворитите на колекционерите или носталгиците, което води и до доста високи цени за запазени екземпляри, то има и доста други начини да се забавлявате с някой по-стар "баварец". Затова, ще ви представим няколко "секси" модела на BMW, които ще ви доставят удоволствие от шофирането и чиито цени все още не са излетели в космоса (или поне тези за сервизирането им), според обявите в западните сайтове. Вижте кои коли на германската компания си струва да си купите, преди да е станало прекалено късно:
9 модела на BMW, които са бъдещи класики (ГАЛЕРИЯ)
През 1999 година, SUV Моделите не бяха така масови като днес. А Х5 бе един от тези автомобили, който стартира модата за внушителните, високи и псевдо оф-роуд машини. Ще припомним, че по онова време BMW притежаваше Land Rover и този Х5 носи гените на Range Rover L322.
Базиран на платформата на Серия 5, първият Х5 е представен с 4,4-литров V8 с 286 к.с. След това се появява версията 3.0i с 6-цилиндров агрегат с 231 конски сили, а през 2001 е добавена и дизелова модификация със 184 к.с. Но безспорно най-атрактивен е моделът 4.6iS с неговите впечатляващи 347 "коня".
Към момента, цената на първото поколение Х5 е прилична, като дори пада в последно време, така че може да си вземете добре оборудван кросоувър за добра сума. И макар SUV моделите все още да не са почетни членове на янгтаймър-движението, след години нещата ще са доста различни.