IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-надеждните SUV-модели на старо

В този списък има девет автомобила, които си струват и един, който да се избягва

Употребяваният SUV изглежда като доста изкусителна покупка, но тя понякога може да струва много скъпо на бъдещия си собственик. При избора на такъв автомобил трябва да се внимава много, тъй като обикновено той е богато оборудван, а с течение на времето различните системи започват да излизат от строя.


SUV


Британското издание Whatcar направи класацията на най-надеждните употребявани SUV, които са определени като "големи", но по-скоро те са със средни размери. Моделите в него са с първа регистрация до 2015 година, като за основа на класирането им са използвани сведения от техните собственици. Те е трябвало да съобщят дали колата им е претърпяла повреда през последните 12 месеца и ако е така, да посочат една от 14-те категории, към които се отнася проблемът.

Тези категориите са: климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, електрическа система на двигателя, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия, интериор, електрическа система извън двигател, сателитна навигация, кормилно управление и окачване. Собствениците е трябвало да посочат и колко време е отнело отстраняването на повредата.

В списъка попадат десет SUV, като сред тях има и едни и същи модели, но от различни поколения. От тях девет са посочени като най-надеждните, а десетият - този, който се поврежда най-много и съответно трябва да бъде избягван.

Най-надеждните SUV-модели на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #26
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Crv и Rav4 невероятни машини! Здрави лесни за подръжка и държат цена... Всичко друго е компромис...
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До #25 ( преди 1 месец )
    Или не си чел или си зле информиран. Вярно е, че 2.3 на Мазда е проблемен, но той приключи своя жизнен цикъл заедно с края на CX-7 до 2012-а год и там последно е използван. Бензиновите двигатели на CX-5 са два - 2.0 и 2.5 като идвата са едни от най-надеждните на пазара.
  • #24
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Гошо от почивка ( преди 1 месец )
    BMW ХА,ХА,ХА ВСИЧКИ ТОПЯТ БУТАЛА.РЕКСТЪН ЛИПСВА В КЛАСАЦИЯТА ИМАМ ГО ОТ 5 ГОДИНИ ТОП Е.
  • #23
    12 rate up comment 7 rate down comment
    ники ( преди 1 месец )
    Хонда и тойота да но другите мазохизъм
  • #22
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво ще рече проблеми с акумулатор? Обикновено след 6-7 години е за смяна. Окачване? За тежка кола след 150-200 хиляди км се износват някои неща.
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    Рено не ги мисли все пак Инфинити и Нисан са техни и в щатите продават завидно добре.
  • #20
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Сув ( преди 1 месец )
    Всеки да си купува каквото си иска. Аз съм с втори SUV от магазина и съм доволен. Първият Киа Спортидж 2.0 136 кс дизел 2011 г автоматик 4х4 го продадох на 128000 км БЕЗ НИТО ЕДНО оплакване. Сега Шкода Карок 2. 0 150 кс дизел 2020 г автоматик 4х4 съм доволен. Успех на всички фенове на японки германки и тн фенове
  • #19
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Карач ( преди 1 месец )
    Най як е МЛ 320 бензин от около 2000г с петстепенна автоматична скоростна кутия с типтроник. Шасито е от старата Г класа а и двигателя е от Г класа само, че е с 6 цилиндъра а не с осем . Тва *** няма чупене, иска да си гледаш маслото и никога няма да те посрами.
  • #18
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 1 месец )
    никога няма да срещнете рено в класации за здравина и надеждност... всъщност може но само и единствено на последните места.
  • #17
    7 rate up comment 26 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    То че технологиите и тн са стари и японците лъжат не е важно.Важното е англосаксонската пacминa колко е прста че купува такива тотални биклюци