fallback

BMW X5 M50d не успя да "хване" Audi A7 на магистрала

Четири турбокомпресора се оказаха недостатъчни срещу четири кръга (ВИДЕО)

Шофирането по магистрала в Германия е особено приятно изживяване, когато човек без особено усилие се движи с 203 км/ч, прибирайки се у дома. Такъв е случаят с шофьора на BMW X5 M50d от сегашното поколение на модела, но той реши да се пробва срещу Audi A7 Sportback, което го изпреварва в лявата лента.

Редовият 3,0-литров дизел на баварския SUV включва и четирите си турбокомпресора в опита си да настигне лъскавия Sportback в участък от аутобана без ограничение на скоростта. В един разполагащото с 400 конски сили под капака BMW X5 M50d достигна 260 км/ч, но ограничителят на скоростта се активира и колата спира ускорението си.

В действителност, вероятната скорост на дизеловия SUV е 250 км/ч, тъй като тогава трябва да се включи ограничителят. Шофьорът на Audi-то проявява любезност и дава път на дизеловия гигант, но той така и не успява да го изпревари. Двете коли известно време се движат с една и съща скорост, докато в крайна сметка колата с 4 кръга на емблемата не намалява, за да напусне магистралата. Нейният водач все пак поздравя колегата си с вдигнат палец.

Тази версия на X5 е умираща порода, тъй като BMW постепенно се отказва от прекалено сложния мотор B57, който има две турбини с ниско и две с високо налягане. Мощността на двигателя е 400 к.с. и 760 Нм, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,2 секунди. Трябва да се отбележи и високо тегло на кросоувъра - 2275 кг.

Снимка и видео: Meilensammler / YouTube

fallback
  • #10
    1000 ( преди 3 години )
    А на автора, да му хрумне че са карали с една и съща макс скорост затова Ауди-то го минава когато е спрял, а после се засичат чак когато намали за да отбие ?!
  • #9
    Разбирача ( преди 3 години )
    Ами нормално да е така това е възможно най-смотаната нафтова печка на БМВ.Аз се чудя как още не са го спрели да го правят тоз мотор.
  • #8
    Лъч ( преди 3 години )
    Искам да изразя своите притеснения за елементарните автомобилни познания на авторът, който вероятно до сега е писал детски песнички, и да вметна, че ако така смята да привлича читатели, по-скоро ще постигне обратен ефект!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Веднъж с рено 5 изпреварих ферари. Ако бях правил клип щях да внимавам да не се заснеме, че пича си говорише по телефона небрежно.
  • #6
    Car guy ( преди 3 години )
    Така поднесена статията излиза, че БМВ-то яко не върви. :D И аз ще почна да пиша статии за всяко интересно клипче, което видя в тубата. Дано някой вагаджия сектант не види, че ще има да масту****а после яко. :D
  • #5
    До #5 ( преди 3 години )
    Няма значение каква марка и двигател са автомобилите. Ако има ограничител и ако не е премахнат, всички са равни и подържат еднаква скорост.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Вероятно аудито е V8 бензин защото нямат дизел, който да може да върви наравно с този дизел на бмв. Карам такъв двигател само че в седан 5та серия и ускорението е умопомрачително. Върви наравно с 435 коновия който го слагат на Audi SQ7, Който обаче е много тежък и само на SUV ги монтират.
  • #3
    Карач ( преди 3 години )
    Баси и тъпо поднесената статия. Двата автомобила са ограничени на едни и същи километри, но аудито по бьрзо ги достига, защото е по леко и има по малко челно съпротивление, човек като прочете написаното, остава с убеждението, че Х5 е пълен туч и се състезава с Хилядолетния Сокол от Междузвездни войни
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Туй ако беше в България щеше да ги задмине някой нищо неподозиращ с 20 годишна бракма, която обаче върви.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    И двамата са с мощни автомобили, чието електронно ограничение на скороста не е премахнато. Очаквано се движат с една и съща максимална скорост. И какво толкова интересно е станало, че не разбрах ?
fallback
Последни