fallback

Нови проблеми за Tesla в Европа

Компанията отложи пускането на завода си край Берлин с 6 месеца

Компанията Tesla Motors беше принудена да отложи поне с 6 месеца пускането на своя европейски завод край Берлин, известен още като "Гигафабрика 4", съобщава германското издание Automobilwoche.

Изпълнителният директор на Tesla - Илон Мъск, е дал половин година на европейския си екип, за да може да подготви старта на производството на автомобилите за Европейския съюз. Досегашният план предвиждаше, проектът да бъде завършен през юли тази година.

Според източници на изданието, американската компания не е получила окончателно разрешение за стартиране на новата "Гигафабрика". Освен това, в Tesla имат сериозни проблеми със строителството на производствения цех за акумулатори.

Екипът на Мъск трябва да се справи и с обвиненията на местното Министерство на природните ресурси. Само преди седмица то обвини компанията в използването на тръби за отпадъчните води, които са от опасни материали и могат да отровят дори питейната вода в района.

В Гигафабриката край Берлин трябва да се произвежда Model Y за европейските пазари, а също така и новите акумулаторни батерии Tesla 4680 "tabless". От компанията вече отговориха на критиките на местните власти, като ги обвиниха, че "пречат на необходимите инвестиции в проекти и инфраструктура за добиване на екологично чиста енергия и това пречи на Германия да достигне своите климатични цели".

Снимка: Tesla

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    По-добре да бяха избрали Нюрнберг или Амберг в Бавария. И Пилзен е близо (там има Инженери в Шкода Пилзен.. и готина бира).
  • #12
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    И въпреки окупирана все още, в Германия има правила, за разлика от краварстан.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо край Берлин ли? Ами тя не е край Берлин, а край Грюнхайде, Бранденбург. Счита се, че са избрали мястото поради добрите млади инженери в Берлин, от една страна, и близостта с границата с Полша, от друга, за да привлекат по-евтина работна ръка. Близостта на голямо летище и северните пристанища сигурно също е изиграла роля.
  • #10
    Striker ( преди 2 години )
    Е партийната секретарка леля Меркел ще ги саботира до последно - все пак сложиха началото на края на техните Соцваген, Бенц, БМВ и компания.
  • #9
    до #9 ( преди 2 години )
    абсолютно си прав!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Работил съм за американски компании и определено е як гърч и почти никакви права и човечност. За сравнение приятелите ми в Хенкел и Роше бяха доволни.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо пак край Берлин? Това като Тулупа който искаше фабрика, ама да била до София.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Трябва да се подчертае че това не е официална информация а министъра на икономиката на провинция Бранденбург където е фабриката съобщи че не смята че ще има някакво отлагане
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами германците като се правят на луди, ще си направи завода другаде накрая.
  • #4
    fake ( преди 2 години )
    fake news, Тесла нямат маркетинг отдел /и не им трябва/ и няма кой да ви каже колко сте жалки всички медии, не! няма забавяне, това е някой който шортва стоката /успешно?/ сега ..
fallback
Последни