IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъск предрече: Model Y ще стане №1 в света

За този цел кросоувърът трябва да запише над милион продажби годишно

Изпълнителният директор на Tesla - Илон Мъск, предрече, че кросоувърът Model Y ще стане най-продаваният автомобил в света през 2022 или 2023 година. Милиардерът обяви това при представянето на финансовите резултати на компанията му за първите 3 месеца на година.


Tesla Model Y


През миналата година Toyota пласира 1,1 млн. бройки от Corolla, което го направи най-продаваният лек пътнически автомобил в света. Като цяло продажбите на нови коли започнаха да се връщат към нивата си от преди пандемията от COVID-19, така че вероятно и през тази година от Corolla ще бъдат продадени толкова бройки.

В същото време, общият резултат на Tesla Model 3 и Model Y за 2020 година е 422 000 единици, като от компанията не посочват колко от тях се падат на кросоувъра. След като тези цифри бяха припомнени на Мъск от негови последователи в Twitter, той леко промени мнението си, като уточни, че Model Y ще бъде №1 по приходи за 2022 година и по общ брой продажби за 2023 година.

Милиардерът обаче имаше други поводи за задоволство, след като Tesla отчете рекордна печалба за първото тримесечие. Тя се дължи на рекордните доставки на нови модели, голямото търсене в Китай и продажбата на биткойни. Приходите на компанията са се увеличи от 6 млрд. долара преди година на 10,4 млрд., а печалбата е 438 млн. долара.

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 1Загива, затова пък руското цъфти и експлодира,от незадоволени чичковци като путяА за простотията която си написал, че не били качествени и иновативни говори за обема на червенито ти мозъче!
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Сърдж ( преди 1 месец )
    По последни данни в САЩ за 75 х мили с тесла се печели около 8000 долара спрямо БМВ М3 на бензин, и то при евтиния им бензин, ако тука ще струва колата много скъпо, просто няма смисъл да се купи, разликата в цена и гориво за 150 000 км ,. Не се връзва, няма и сериозни данъчни отстъпки
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Доста ги стягат гащите,срявняват Английските коли с Немските...
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Напротив, много прав е номер 1. За голямо съжаление авомобилните производители не се учат от грешките на другите. Целият свят в потрес е гледал залеза на английското автомобилостроене през 80-те, без нищо да направи. Целият свят гледа краха на американската автоиндустрия в първото десетилетие на 21 век със същия резултат. Всички ахнаха при дизелгейт и - нищо. Време е за залез на европейските фирми. Те не искат да се променят. Когато спреш да иновираш и само наваксваш резултатът е лесно предвидим
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До номер 2 ( преди 1 месец )
    То model Y не се ли води кросоувър
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Те европейските ще направят, ама само да ги гледаш! Щото нямат зарядни! Къде са им зарядните? 10 марки на едни зарядни Йонити с по 4 колонки! На Тесла най-голямата в Европа има 40 колонки!
  • #3
    8 rate up comment 16 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Очевидно четеш само статии за Тесла, за да си на това мнение и си крайно неинформиран за европейските производители!! 2022-2023 всикчи ще са пуснали толкова много ел. модели, че търсенето на модел Y с дизайн на използван ***, ще е някъде след 15 място!
  • #2
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Харесвам Тесла но реалистичния шанс за това е около никакъв все пак тепърва се очаква по-евтин модел 2 и евентуален негов СУВ вариант с размерите на Тигуан/Кю3/Кашкай
  • #1
    17 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Европейското автомобилостроене бавно загива. Не защото е неспособно да произвежда, а защото е окупирано от консервативни и презадоволени чичаци, които разчитат повече на манипулации да са силни, отколкото на качество и иновации. Това създава слаби места в машината и съответно крайно време беше някой да се възползва