IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen представи първия си електромобил с 4х4

Продажбите на ID.4 GTX стартират през лятото от 50 415 евро

Компанията Volkswagen представи нова модификация на електрическия си кросоувър ID.4, която е със задвижване на четирите колела. Тя ще се предлага под новия суббрандд GTX, като продажбите стартират през лятото.


Volkswagen ID.4 GTX


Силовият агрегат на Volkswagen ID.4 GTX е същият като на Audi Q4 50 e-tron quattro. Двата електромотора сумарно развиват 299 к.с., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди и максимална скорост от 180 км/ч. При досегашната най-мощна версия на ID.4 тези показатели са 8,5 секунди и 160 км/ч.

Заради по-високата мощност пробегът с едно зареждане на батериите намалява от 520 на 480 км по цикъла WLTP, като и в двата случая се използва една и съща батерия с капацитет 77 кВт/ч. При версията GTX аеродинамиката е увеличена от 0.28 на 0.29.


Volkswagen ID.4 GTX


На външен вид модификацията със задвижване на четирите колела се отличава по 20-цоловите си джанти и матричните фарове. Има и допълнителни светодиоди във въздухозаборника, които създават уникален "светлинен" подпис, а също така и преработена задна броня. Интериорът е идентичен с този на ID.4, но ще се предлага с червени акценти.

В списъка с опции за ID.4 GTX са включени 21-цолови джанти, спортни предни седалки, пакети Sports с намален от 15 до 17 мм пътен просвет, прогресивно кормилно управление и адаптивни амортисьори.


Volkswagen ID.4 GTX


Системата за избор на режимите на движение има 5 варианта - Eco, Comfort, Sport, Individual и Traction. Производителят твърди, че тази версия се чувства уверена и на по-тежък, като в повечето случаи се задейства само задният електромотор.

Вече са ясни и цените на GTX за Германия, където те стартират от 50 415 евро. За сравнение, версията на ID.4 само с един електромотор започва от 36 950 евро.

Още снимки на Volkswagen ID.4 GTX - вижте в галерията:

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Чичохуй ( преди 2 месеца )
    Повишена аеродинамика...пълни глупости, какво остава за важните неща, просто пийте си ваксината...
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тук някакво дилърче на Фолксваген се опитва да защити честта на ID 4 но този модел поне 5 г назад като технологии. Предпочитал да коментира само коли които имал или карал дълго. Ами тогава не коментирай защото по твоите критерии трябва да имаш мнение за под 1% от колите за които се пише
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    А ти разбра ли че базовия модел на модел У е по-бърз от най-бързия Volkswagen ID 4? Я сравни цените на тези двата модела? Цената на Модел У в Европа ще е горе-долу колкото тази в Щатите в момента, защото няма да се плаща нито транспорт от Щатите до Европа, нито ще се плащат мита и други такси за внос.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Със сигурност Модел У ще е по-скъп защото и Модел 3 с 2 мотора е малко по-скъп но пък е и драстично по-бърз на нивото на ФВ Р моделите
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Абсолютно си прав. Признавам си, че не знам цените на модел У за Европа. Няма как да ги знам, защото все още никой не ги знае, понеже той не се продава в Европа. Единственото което се знае е, че производството му ще е много по-лесно и бързо, а съответно и евтино от произведените в Китай и Щатите, а понеже се произвежда в Европа, няма да се плащат нито скъпи доставки, нито мита и допълнителни такси. Цената за Европа ще е по-ниска отколкото се продава модел 3, който и сега е бестселър.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 2 месеца )
    Абе каквото и да те кефи, ще си ги купиш на куково лято!
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    СМЕРШ ( преди 2 месеца )
    Ха купете си го, де!
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до 7 ( преди 2 месеца )
    Аз предпочитам да коментирам коли, които съм имал или карал дълго!! Да гледам и оценявам кола по клипчета ми е загуба на време!!
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    След Тесла Y най ме кефи Ioniq 5. Визия, мощност, ускорение по добро от този Id4. Да не говорим че е с 800V зареждане и лолата може да се ползва да захранва външни Ел уреди и даже да зареди друга Ел. кола. Все неща които ID 4 няма. Влезте в ютюб и вижте теста на Аутибилд на Хюндая и четете коментарите на немците отдолу на какво правят ID 4 в сравнение с ioniq 5
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    С това съм съгласен! Просто написах за размера! Мисля, че го бъркат с ИД3 за това написах!