fallback

Alfa Romeo: Не отстъпваме на германците като качество!

Шефът на италианската марка обяви план за връщане сред лидерите в премиум-сегмента

Седанът Giulia и кросоувърът Stelvio не отстъпват по качество на германските си конкуренти. Това заяви новият изпълнителен директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, като разкри и плановете си за връщане на италианската марка сред лидерите в премиум-сегмента.

Импарато е сред ветераните във френската PSA Group и след сливането с Fiat Chrysler Automobiles в новия концерн Stellantis той беше избран от генералния директор Карлос Таварес, да оглави възраждането на Alfa Romeo. Италианският производител има сериозни проблеми в последно време, като продажбите му паднаха, а пускането на нови модели беше отложено.

Стратегията на новия шеф на марката предвижда завръщането на Alfa Romeo на първо място по продажби на премиум-автомобили, като се залага на високо качество на продукцията, внимателно планиране на производството и увелечение на приходите. Самият Импарато е категоричен, че проблемът с качеството вече е решен и в момента то е на едно ниво с това на германските конкуренти.

"За да успееш да се конкурираш с германските автомобили, ключовият фактор е поддържане на конкурентоспособни разходи по самото превозно средство, като това зависи от качеството му, а също така от остатъчната стойност и от нивата на вредни емисии СО2", обясни Импарато пред Automotive News Europe.

Шефът на Alfa Romeo вече е готов с 5-годишен план за развитие на марката. Той признава, че лично е отложил дебюта на новия компактен кросоувър Tonale, за да може инженерите да подобрят производителността на хибридния му агрегат. Моделът ще излезе на пазара през 2022 година, като той ще играе основна роля за увеличение на продажбите на марката.

Снимки: Alfa Romeo

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Една единствена кола е дърпал семейния кадет /на 31г./ и това беше 10 годишна алфа.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Италианците могат да говорят за дизайн. За качество и надеждност - времето ще покаже, но като гледам старите модели са ужас.
  • #13
    v-1 ( преди 4 години )
    до 15 Колегата "МММ" да не е от вашите приатели с Алфите и Стелвио. Но го е срам пред вас да си каже, че има проблеми :))))
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз имам няколко познати със Стелвио и един приятел с Джулия. Всички са супер доволни от колите си. Стелвиото е топ автомобил.
  • #11
    v-1 ( преди 4 години )
    Добър виц е каза този от ФЦА / Стелантис :)))То освен дизайн (външен вид и завършек на детайлите), има и друго, което се нарича конструкция - как е направен детайла, как функционира. И точно в това е голямата разлика с ФВ, МБ, та дори и ФОРД и Пежо/Ситроен.Добрече се сляха с ПСА да вземат малко технологии от тях, че са безнадеждно изостанали от другите производители.
  • #10
    MMM ( преди 4 години )
    Съжалявам, но не съм съгласен.Купих чисто нова кола от Витоша Ауто. За 6 месеца ходих пет пъти, заради софтуеърни проблеми - ауто стопа не работи, спира звука на мултимедиата, свети датчика на add blue-то, въпреки че казанчето е пълно...Първо казаха, че ще ъпдейтнат софтуеъра на мултимедитата и колата (различни са), след като не помогна, започнаха само да чистят грешките. Еми не става. Ще трябва да я махна преди да изтече гаранцията. Имам и немска на три години - още не съм ползвал гаранцията.
  • #9
    Даниел ( преди 4 години )
    Май ползват някакви много яки гъби. Само, като затвориш вратата на шофьора на Стелвиото и дрънне, като консерва, ти става ясно колко е вложено в тази кола. Говоря от опит, а не на изуст. Нещото, за което в момента са може би топ, е устойчивост на краш тестовете. Целите манекени почти са им в зелено, което е страхотно постижение, за което евала.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    В последните 10 години германците са даже под средата, но в маркетинга са недостижими.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    *** те германците не са кой знае какво като качество. В средата са, каквото и да си говорим.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    И аз смятам, че проблемът с качеството е решен от Алфа 159 насам. Джулиетата е много здрава, даже по-надеждна кола от Голф-а. Особено моторите там са практически вечни. Остава да си решат проблема с маркетинга и да почнат да плащат на медии като вас да ги хвалят повече, щото ВАГ са много силни в това. Оня ден в Редит четох един пич, бивш журналист в Ауто Експрес, как обяснява, че масово ВАГ осигуряват коли за ревюта, пари за събития и банкети и се подмазват на журналисти, за да се пише добре.
fallback
Последни