IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Промяна на върха при електромобилите с най-голям пробег

15 модела, които се справят най-добре с едно зареждане, според WLTP

Когато става въпрос за автомобили, обикновено параметрите за оценяване, извън естетическото задоволство и цената, включват и динамичните характеристики. А при електромобилите, извън динамиката, предвид се вземат още ефективността и зареждането.


електромобили пробег


Има един основен въпрос, който сблъскващите се за пръв път с електромобил, никога не забравят да зададат: „Колко километра минава с едно зареждане?”. Затова, решихме да ви представим екологичните возила, които към момента предлагат най-големия пробег с едно зареждане на батериите. На върха на при тях има промяна след премиерата на новата топ-версия на Tesla Model S и Mercedes-Benz EQS.

И за да сме още по-прецизни уточняваме, че сме взели предвид версиите с най-голям пробег на дадените модели (предлагани и в Европа), които са  декларирани съгласно изискванията на цикъла WLTP. Данните са актуални към месец април тази година, а шампионите може да видите в галерията ни:
   
    
15-те електромобила с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 3 години )
    хахаха, сигурен съм, че не притежаваш електромобил!!!На тези коли силата им е градското (99% от времето), а после със спестените пари за една година ( хиляди лв) отиваш безплатно на море и то със самолет. И Аз и жена ми, караме ел.коли ( всеки ден) и спестяването е x2. Успех на всички.
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    Автомобил=СВОБОДА! Електричка=ВЕЧЕН ТОРМОЗ! Рано е още...
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    Колко е пробегът на тия автомобили при скорост 149 км/ч.?
  • #22
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо Тесларов ( преди 3 години )
    Ще тръгнете до морето, но за да стигнете ще трябва да заредите на Айтос за 1 час и да оставите на електростанцията половината от икономисаните пари от зелена енергия под форма на кафе, сандвичи и напити и забавления за децата ... интересно каква опашка ще се извие и колко ще се наложи да чакате ако е пътуващите са повече .. не закривайте мариците ... ще потрябват
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 28 ( преди 3 години )
    Нио предлага ли се в Европа?
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Подсказка ( преди 3 години )
    Забравили сте NIO, с над 1 000км с едно зареждане и цена под тази на Теслата.
  • #19
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Точно така. Когато масовите коли са по 75 кВтч и нагоре, България ще може да се прекосява с каране по ограничения или с едно спиране при по-тежък крак. Което ще ти коства време, но и ще ти спести немалко пари спрямо горивото. По-добре кратка почивка някъде, отколкото един ден бачкане. Къщи за гости, семейни хотели и общини също вече слагат станции.
  • #18
    14 rate up comment 1 rate down comment
    AAV ( преди 3 години )
    И това е електромобил, който скоро ще спрат от производство, защото идват по-нови и по-ефективни модели. Така че електромобилността не е чак толкова страшна. Проблемът в милата ни Родина е най-вече в липсата на достатъчно количество зарядни точки на достатъчно разпръснати места. Сега бензиностанции има на всяка крачка. Когато има и контакти на всяка крачка, което лично съм виждал в западни страни, тогава всичко ще си дойде на мястото.
  • #17
    14 rate up comment 5 rate down comment
    AAV ( преди 3 години )
    Личен опит - с VW e-Up от SPARK - изминати 230км, като оставаше заряд за още 20км. Тръгване от София с пълна батерия. Трима възрастни в колата с багаж. Общо около 1/4 градско и 3/4 извънградско. По магистрала София-Перник (и по-късно на връщане) с около 120км/ч, по-натам по "нормалните" ни пътища с около 100км/ч до дестинацията ни, включително и изпреварвания. Не е зареждана никъде по пътя и ползвахме климатроника на 23 градуса през цялото време. Батерия 32 kWh. Мисля, че никак не е зле.
  • #16
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Ами Баба ( преди 3 години )
    По добре да си яздя камилата от колкото с40 км ч.