IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическият кросоувър на Cadillac е два пъти по-евтин от Tesla Model X

Серийната версия на Lyriq получи батерия със 100 кВт/ч и пробег 500 км

Компанията Cadillac показа серийната версия на първия си електрически модела - кросоувъра Lyriq. На външен вид автомобилът не се отличава от концептуалния модел, който беше представен онлайн през миналата година. Изключение правят дръжките на вратите и камерите, които при прототипа заместваха външните огледала.


Cadillac Lyriq


Cadillac Lyriq е построен на новата електрическа платформа на концерна General Motors. При междуосие от 3094 мм дължината на автомобила достига 4996 мм, което означава, че той е по-голям от Mercedes GLE. Като размери Lyriq почти напълно съответства на своя основен съперник Tesla Model X.

Задвижването на кросоувъра става с един мотор на задната ос, като мощността му е 345 к.с. и 440 Нм. Той се захранва от комплект батерии Ultium, които са разработени от GM. Капацитетът им е 100 кВт/ч, което осигурява пробег от 500 км. При използване на мощен терминал, акумулаторът само за 10 минути получава енергия, достатъчна за още 120 км пробег.


Cadillac Lyriq


От компанията обещават, че по-късно тази година ще покажат и версия на Cadillac Lyriq с два електромотора и задвижване на четирите колела. Засега обаче нейните характеристики се запазват в тайна.

Продажбите на първия електромобил на Cadillac стартират догодина, като цените започват от 59 500 долара. За сравнение, базовият Model X на Tesla струва близо 2 пъти повече - минимум 90 000 долара.

Още снимки на серийната версия на кросоувъра - вижте в галерията:

Снимки: Cadillac

0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Балонът Тесла вече се спихва.Интересно мошеникът какво ще измисли.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    tonexteam ( преди 3 години )
    Кадилак и електромобил ?Преди една година са имали скица, тази година цветна рисунка, догодина една бройка и така с това темпо към фалит!И кой умник пише, че 90000 е два пъти повече от 59000!?!?! Това си е 1/2
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Реално ( преди 3 години )
    Тесен вътре, няма 3 реда с място за високи хора, няма врати на сокол (сигурно само те са над 20 хил. долара), централната конзола те кара да стоиш като наказан (всички сувчета са така), далеч по-бавен е. Всяко нещо с цената си.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Даниел ( преди 3 години )
    Време е някой да каже, че Тесла е по-бърза от нула до 100 и има, по-дълъг пробег... Това че е с интериор, който е доста по-зле от Шкода Октавия, не е проблем.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубав "сув", радвам се, че повече производители правят електрички, но искам едно нещо, ниски цени, ако може под аналогичните мпс със вътрешно горене, пробив и/или друг вид батерии и разбира се ток от възобновяеми източници.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сигурен ли си? За 90 хил. Тесла включва ВСИЧКИ екстри - остават само избор на цвят, джанти и фул селф драйвинг. А Кадилакът дори няма 4х4.
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Bayraktarya-BM!-MGGA ( преди 3 години )
    Виждам, че в дизайнерско отн-ие - откъм външния вид определено доста материал са заимствали директно от Супер-ДЖЕНЕЗИСъ на ХюнДАЙ!, а пък самата решетка най-отпред леко наподобява най-новите модели на ЛеХъСА и като цяло - добре са го оформили този МиХ от тези 2 перфектни и яко готини марки... особено в Щатите. . . А и в ценово отн-ие се доближава на 100 процента до корейския си "близнак", която варира м/у 50 и 60 милки в щатски долара.