IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният VW Polo излиза с избор от 4 двигателя

Хечбекът получи не само дизайна, но и повечето системи на "баткото" Golf

Шестото поколение на Volkswagen Polo дебютира през лятото на 2017 година и се претърпя планирано обновяване. Продажбите на хечбека в Европа ще стартират още тази пролет.


VW Polo


Както се очакваше, екстериорът (както и много друго) е преосмислен и се доближава до този на осмото поколение на "баткото" Golf. Новата светодиодна техника се предлага още в базовия вариант, а срещу доплащане клиентът получава матрични фарове. Размерите на модела не са променени нито с милиметър - 4053x1751x1446 мм и междуосие от 2564 мм.

От Golf са взаимствани нивата на оборудване, като отпадат досегашните Trendline, Comfortline и Highline, а вместо тях се появяват Polo, Life, Style и R-Line. Запазва се версията GTI, но тя ще бъде представено, като това ще стане през лятото.


VW Polo


Базовият вариант на салона предлага цифров кокпит с 8-инчов дисплей, мултимедиен комплекс Composition Media с 6,5-инчов тъч-скрийн, разширен набор от системи за безопасност, включващ асистент за поддържане на лентата, както и централна въздушна възглавница. При високите нива на оборудване климатикът е със сензорно управление.

Важно попълнение в списъка с опции е IQ.DRIVE Travel Assist - асистент при шофиране с второ ниво на автономност. Той върви в комплект с волан с датчици, с чиято помощ електрониката следи дали ръцете на водача са върху кормилото. При топ-версиите екранът на информационно-развлекателната система е увеличен до 9,2 инча, а цифровият приборен панел е 10,25-инчов.

Още снимки на обновенията VW Polo - вижте в галерията:

Още през миналата година Volkswagen премахна дизеловите двигатели от гамата на Polo и след фейслифта, разбира се, те не се завръщат. На старта на продажбите моделът ще се предлага с 3 бензинови мотора с обем 1,0 литра, развиващи 80, 95 и 110 к.с., а също така и с работещ на природен газ двигател TGI със същия обем и мощност 90 к.с. Двата по-мощни мотора може да се съчетаят със 7-степенна роботизирана скоростна кутия.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия наистина нямат грам чувство за естетика. Отвратително грозен и отвън, и от вътре. Ама щом е ФВ, значи е много хубаво. Не знам с къв акъл някой ще предпочете тоя *** пред Пежо 208, Ситроен С3 или Опел Корса. Да не говорим за корейските алтернативи. А, вярно, има матрични диодни фарове.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    нищо общо с ярис,тук има доста повече технологии ,десетилетие напред и като мотори и скорости и инфотейнънт и електроника(имам предвид асистенти при движение) и вътрешно пространство,само доплащането за климатроник е гаден трик
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Те, японците, автомобила като цяло го откраднаха след ВСВ, ти за некви стопчета и то спорни!!
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Приятно е автомобилчето след като краде дизайн от Ярис предпоследния.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ами ( преди 2 години )
    Много приятно автомобилче!
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Стоповете са пошла кражба от предпоследната Тойота Ярис.