IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari показа най-мощната си кола с атмосферен двигател

Екстремната версия на 812 Superfast развива 830 конски сили

Слуховете за поява на екстремна версия на купето Ferrari 812 Superfast са потвърдени. компанията публикува снимки на берлинетата, както и някои технически данни. Главното при автомобила е запазването на V12 двигателя, който след доработка се превръща в най-мощния атмосферен мотор, поставян някога на "пътнически" модел на марката.


Ferrari 812 Superfast GTO


Премиерата на модела ще се състои на 5 май, така че засега той все още няма официално име. Според слуховете, суперколата ще се казва 812 GTO или 812 Imola, като в нея инженерите от Маранело са вложили 70-годишния си опит в направата на спортни автомобили.

Машината получава подобрен двигател F140, който развива 830 к.с. и се развърта до 9500 об/мин, като и двата показателя са рекордни за Ferrari. Досега най-мощните коли на марката с предно разположение на двигателя бяха близнаците Monza SP1/SP2 с 810 к.с.

Още снимки на най-мощната кола на Ferrari с атмосферен мотор - вижте в галерията:

Освен това, е преработена аеродинамиката на автомобила и е увеличена притискателната сила. За целта е променена формата на въздухозаборниците на предната броня, добавени са малки "плавници" в двата края, променен е дифузьора, а изпускателната система е с нова конфигурация.

Берлинетата получава шаси със завиващи задни колела и система за контрола на страничното поднасяне Side Slip Control версия 7.0. Благодарение на увеличеното използване на карбон, колата е по-лека от оригиналното 812 Superfast. Засега не се съобщава, как това влияе на динамиката. Стандартният модел с мотор 800 к.с. ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и развива 340 км/ч.

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 2 години )
    Кола с истински двигател. Само не знам защо са сложили тоя V12, а не 1,4 турбо сила. А относно пералните и електромерите. Ще карам кола 400,500,800+ коня и няма да чувам звяра V6, V8, V10, V12, W12, W16. И вместо това ще чувам центрофугата. Как ли пък не.
  • #6
    21 rate up comment 2 rate down comment
    КосматиМъде ( преди 2 години )
    Това Ферари го предпочитам 100 пъти пред най-турбо мега гига ултра електричка!
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Този двигател като параметри вече се доста се доближава до двигателите от формула 1 от началото на 90 -те години. През 1994 година Ферари бяха последните които ползваха атмосферен V12 във формула 1. Бяха достигнали до 850 коня при 15800 оборота. Само че двигателя беше само 3.5 литра.
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Еха!!! Искам я!!!
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 години )
    А тука дека ке си турнем куче-котката :)
  • #2
    33 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    9500 оборота за v12....майко мила... брутални са италианците.
  • #1
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 2 години )
    Електричарите да си карат тролеите ,ей това е кеф на N степен 1000 коня електричка да ми дават ще избера това !