IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Maserati Levante смени дизеловия V6 с бензинов 4-цилиндров мотор

Това е първият електрифициран SUV на италианската марка

Компанията Maserati официално представи кросоувъра си Levante Hybrid. Както и се очакваше, той е получи силовия агрегат на седана Ghibli Hybrid, който излезе през миналото лято.


Maserati Levante Hybrid


Турбомоторът с обем 2,0 литра е същият, който използва и Alfa Romeo, като в случая е съчетан с електрически компресор и стартер-генератор, включен към 48-волтова батерия. Тя е поставена в задната част на автомобила за оптимално разпределение на теглото между двете оси.

За разлика от седана Ghibly, който е със задно предаване, хибридният кросоувър разполага със система за задвижване на четирите колела. В стандартното оборудване на модела са включени самоблокиращ заден диференциал и пневматично окачване.


Maserati Levante Hybrid


Както и при Ghibly, хибридната система развива 330 к.с. и 450 Нм. Новата версия на Levante тежи 2090 кг, като е със 115 кг по-лека от дизела с V6 с 275 к.с., който ще отпадне от гамата на модела. Ускорението от 0 до 100 км/ч става с 6 секунди (с 0,9 по-бързо от дизеловия вариант), а максималната скорост е увеличена от 230 на 240 км/ч.

Разходът на гориво е намален с 16%, като кросоувърът получава специална изпускателна система, имитираща звука на V6 двигател. Тя също се предлага и за Ghibly.

Още снимки на Maserati Levante Hybrid - вижте в галерията:

На външен вид хибридът не се различава от стандартното Levante, въпреки че моделът вече е на 5 години и времето за сериозен фейслифт явно е близо. Новата версия на кросоувъра беше представена на автосалона в Китай, но основният пазар ще бъде Европа, като продажбите стартират през юни.

Снимки: Maserati

0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ??? ( преди 3 седмици )
    За какво ти е дизел,като с бензина ускорява по-бързо,по-лек е съответно по-добре в завоите. Дизела като запалиш сутрин и телевизорите на комшиите започват да треперят.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До Гошко ( преди 3 седмици )
    Ти предпочиташ дизел, ама чичковците и лелките от Европата не разрешават. Скоро и бензинови няма да има за съжаление.
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гошко ( преди 3 седмици )
    Не знам дали ще се купува това... Аз лично предпочитам 3.0V6 MultiJet 275 к.с.... Много повече Ню, можеш да дърпаш каравани, ремаркета и т.н... А и как ще сложиш в такъв джип 4 цилиндров двигател....? Тва да не ти е Стелвио....
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ееей тоя голям СУВ и то хибрид, демек с тежка батерия и тежи колкото двуместното купе на Тойота. Още света се чуди как от Тойота са направили толкова тежка двумесна кола и то "спортна"???? Ясно е че е правена с евтин и тежък чугу.н, защото алуминия и карбона са скъпи материали а Тойота, исках да кажа Лексус не използва скъпи материали а най-евтините и за това тежи и върви като преял слон.