IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко бърз всъщност е кабриолетът Lexus LC 500?

Тежащият над 2 тона модел бе тестван на магистрала без ограничение на скоростта (ВИДЕО)

Екипът на Youtube-канала AutoTopNL публисува видео, в което е записан процеса на ускорение на спортния кабриолет Lexus LC 500 на германска магистрала, където няма ограничение на скоростта.


Lexus LC 500 Convertible


Няма спор, че особено при махнат покрив, това е една от най-привлекателните машини на пазара в момента. Под капака на японския модел е поставен 5,0-литров V8 двигател, който развива 471 к.с. Така кабриото не само изглежда забележително, но и звучи много впечатляващо, което се чува във видеото.

Големият Lexus V8 "обича" да работи на високи обороти, като при него червената линия е малко над 7000 об/мин. Автомобилът е оборудван със специална тръба, която връща част от звука обратно в кабината.



Факт е, че Lexus LC500 трудно може да бъде определен като "суперкола", тъй като тежи цели 2059 кг. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди, а максималната скорост е 270 км/ч. Във видеото кабриото вдига 281 км/ч, но данните на GPS-а показват 269 км/ч. Което също не е никак лошо за автомобил, чиято базова версия струва над 100 000 долара.

Снимка и видео: AutoTopNL

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Lexus LC500 тежи точно 1840кг на кантара с почти пълен резервоар.Кабриолета е по тежък защото няма фирмената конструкция на купето.Има усилен под за да може да носи тежестта си и да се отварят вратите.Ограничен е електронно на 286км и стой стабилно при тази скорост.А звука в тунелите е невероятен
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    И Ваги, ползвай гугъл да се образоваш малко по отношение на Тойота. Потърси "laser screw welding" - технология за заваряване на няколко пласта различни сплави (алуминиеви, стомани, т.н.) с лазер за която немците още не са и чували. Или пък "BL33XU" - това е линия на Spring-8, един от най-големите синхротронни ускорители, на която в реално време изследват как мигрират йоните и се формират дендрити в литиево-йонните батерии.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Ваги, 8-цилиндровото БМВ 850и кабрио тежи 2148 кг. При това е по-тясно и с по-късо междуосие от Лексуса. За смях си колко безумия изписа, няма друг като тебе. Владо - поздравления за правилното използване на "маса" вместо "тегло".
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 2 години )
    Масите, които цитирам са всички течности (моторно и трансмисионно масло, антифриз, пълен резервоар), без пасажери.В хибридната версия се включва и охладителната течност на инвертора.Една от причините за тази маса, е че са ползвани много компоненти от флагмана на марката LS, включително и платформата.А за остарялата конструкция можете да се образовате, защото има алуминий освен по шасито, и в интериора, и по окачването.Има и карбонови елементи, има и прозрачен поликарбонат, за челното стъкло.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Владо ( преди 2 години )
    Както правилно се отбеляза това не е автомобил за писта.Направен е да се придвижваш спокойно с 200+ км и да стигнеш без умора от София до Монако, примерно.Според нивото на оборудванемасата варира между 1931 и 2002 кг.Както е добре известно пространствената рама на автомобилите дава структурната устойчивост на купето.При липса на покрив ВСИЧКИ кабриолети са с усилен под, и съответно масата им се покачва.За сравнение LC 500GТ, което е състезателен автомобил тежи 1020 кг.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    dr ( преди 2 години )
    Lexus LC500 тежи точно 4340 lb което не е 2059 kg, a e 1972.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Колата е супер.Качеството на изработка е на много високо ниво.Двигателят е много добър както и скоростната кутия.Сравнения с Ауди например са абсолютно non sense.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хех, карбонът БМВ го купуват от японците Toray. На немците 'технологиите' са им само в пропагандните партенки. На практика са просто едни канцерогенни тракалници с малък ресурс и надеждност.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "S class W221 тежи 1890кг. колата е дълга 5,2м." 250 CDI BlueEFFICIENCY според ultimatespecs тежи 1970 кг, но е с 4 цилиндра дизел двигател и не знам дали ще вземе и една звезда на съвремен краш тест.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ваги, защо се мъчиш? Толкова коментари и все грешни... Май япончетата доста надълбоко са ти бръкнали с последните новини че Тойота прави по-голяма печалба от цялата немска автоиндустрия. Но ще те успокоя - така е доста години вече, а ще продължава и за напред.