IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Китайци направиха конкурент на VW Golf GTI

Новият Lynk & Co 02 Hatchback развива 254 конски сили

Моделът Lynk & Co 02 дебютира преди 3 години, като това беше "вдигнат" хечбек от клас "Голф" с двигатели, развиващи мощност до 190 к.с. Технически той повтаряше Volvo XC40, тъй като получи същите платформа и задвижващи резултати. Сега обаче излиза най-мощната версия на модела, заради която компанията-производител режи да жертва имиджа на кросоувър и я нарече Lynk & Co 02 Hatchback.


Lynk & Co 02 Hatchback


Китайската марка, която е част от концерна Geely, има опит с направата на "напомпани" модели. В нейната гама още през 2019 година влезе седанът със задвижване на четирите колела Lynk & Co 03+. Новият хечбек не разполага с 4х4, но пък моторът му е същият - 2,0-литров с турбо от семейството Drive-E, развиващ 254 к.с. и 350 Нм. Той е съчетан с автоматична скоростна кутия Aisin.

Визуално новият хот-хеч се отличава от базовия крос-модел по пластмасовите елементи, които са в цвета на каросерията, а не черни, както и по агресивния дизайн на броните. Големият спойлер на багажника го има и при базовата версия, но сега тръбите на изпускателната система вече са четирите. Пренастроено е и окачването - отпред е McPherson, а отзад - многоточково. Намален е и пътния просвет.


Lynk & Co 02 Hatchback


Ускорението от 0 до 100 км/ч при Lynk & Co 02 Hatchback е 6,2 секунди, което е с 0,3 секунди по-бавно от седана 03+, но е точно толкова, колкото е нужно и на сегашния Volkswagen Golf GTI с мощност 245 к.с. Все още не е известна максималната скорост, няма и снимки на интериора, който със сигурност ще се отличава от този на стандартния модел.

Продажбите на Lynk & Co 02 Hatchback ще стартират през лятото, като на първо време моделът ще се предлага само в Китай.

Още снимки на новия китайски хот-хеч - вижте в галерията:

Снимки: Lynk&Co

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Не трябвами пълна спецификация на колата. Размер на буталата, ход на буталата, плътност на коляновия вал. На колко нютона е затегната главата двигателя, колко е луфта на клапаните. На колко градуса му отваря термостата, колко му е компресията. На колко градуса преди ГМТ е центровката. Всичко.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Алексей ( преди 1 месец )
    Отзад аз виждам Субаро Импреза хеч.
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    на теб на автомобила табелка волво ли трябва да ти сложат за да разбереш че е волво платформа двигател всичко е едно и също
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Не знам къде видяхте волво на снимките, но си е чисто порше, особено предницата.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На външен вид са го докарали, но като знам Грийн Уол колко ужасни сглобки имаха, интериорите изкарваха до 6 месеца и всичко вътре се пука, чупи, пада, скърца, хлопа, тропа, вибрира... който си купи такава изрева след това.
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    е това си е волво