IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Porsche 911 GT3 изминало 5000 км с постоянна скорост 300 км/ч

Германската компания разкри на какви изпитания е подложила двигателя на спортното купе (ВИДЕО)

Едва ли някой ще остане изненадан от факта, че Porsche старателно тества своите автомобили. Малцина обаче знаят, на какви огромни натоварвания се подлагат те по време на изпитанията.



Това с пълна сила важи за подготовката на новото 911 GT3, за която от компанията сега разкриват подробности. Оказва се, че инженерите на Porsche този път са надминали всичко, което са правили до момента, като автомобилът е навъртял 5000 км на тестовата писта "Нардо". Овалното трасе с дължина 23 км е собственост на германския производител.

В Porsche са искали да бъдат сигурни, че пълният с високи технологии мотор на екстремната версия е достатъчно издръжлив на пътя. Затова тестовият автомобил е каран с постоянна скорост 300 км/ч през цялото време, като е спирано единствено за зареждане на гориво.


Porsche 911 GT3


Самият 4,0-литров двигател с мощност 500 к.с. използва широки лагери на коляновия вал, технология VarioCam и цилиндрични втулки с плазмено покритие, за да бъде подобрена работата му. Това трябва да му гарантира надеждност, докато се развърта до червената си зона, която е на 9000 об/мин. Моторът е прекарал и около 22 000 часа на тестови стенд, като през повечето време е подлаган на пълно натоварване.

От Porsche разкриват, че са поработили и сериозно върху аеродинамиката на спортната кола. Направени са 700 различни симулации, като машината е прекарала 160 часа във въздушен тунел. Благодарение на това са подобрени максимално положението на задния спойлер и на предния сплитер, което помага за постигане на още по-впечатляваща скорост.


Porsche 911 GT3


В крайна сметка новото 911 GT3 генерира 50% повече притискаща сила от своя предшественик при 200 км/ч, като този показател се отнася за заводските настройки. При допълнителна настройка на максимална притискателна сила увеличението вече е над 150%, съобщават още от Porsche.

Снимки и видео: Porsche

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ронин ( преди 4 дни )
    Първите с такъв експеримент- демонстрация са " Сааб"! 100 000 км. със средна скорост 226 км./ч. А " Порше" е обявен за един от най- малко трошливите автомобили! А 200 000 € за добър модел са доста над психологическата ценова граница дори за Германия....
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 23 ( преди 4 дни )
    И аз това се питам за тебе! Дадох ти жокер, за да спреш да дрънкаш глупости, но ти явно не можеш да четеш. Преди време и аз така като тебе спорех. Знаех че са 1,6,но мислех че са по 300-400кс. Да ама ми пратиха линк на характеристики на болид мерцедес дето точно и ясно си пишеше 1,6 V10 и 800+/-кс. Лошото е че не помня къде го четох. А и да помня *** ще изтрие линка дори да го пусна тука да четеш. И ти си прав, че има 2,4V8,но и аз. Както казах провери!
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Kick ( преди 4 дни )
    Само Порше са способни да направят такава машина!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 23 ( преди 4 дни )
    Базикаш ли се?!Ти можеш ли да четеш???Или ще караме на инат и ще дрънкаме глупости.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 5 дни )
    Провери си информацията!!!!!!
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Do 20 ( преди 5 дни )
    Я пак,до 2014 болидите бяха с V8 2,4 litra!!!Изобщо не си запознат с Ф1.По-рано имаше и V10 и V12.Имаше времена,когато нямаше ограничение за броя на цилиндрите,можеше ако искаш и V100 да ползваш.Научи ги тия работи.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Абе 19ти ( преди 5 дни )
    Ти сериозно ли? Сериозно ли не си чул и разбрал, че до преди 2014г повечето болиди бяха с 1,5/1,6 V10 двигатели? От 2014та са с 1,6V6. Още в ранните години имат 1,5V10 двигатели. Още 1965г хонда пуска първия 1,5V12 и вадят 1000кс.
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Do 18 ( преди 5 дни )
    Ти Формула 1 май само я сънуваш!!!Къде са тия V10 двигатели ве пич?!И не се сменят всяко състезание,изобщо не си наясно с материала.
  • #18
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До 17 ( преди 5 дни )
    Съвремвното автомобилостроене е пълен т*шак. Разни тролейчета хибриди... Не чувам ли как реве V6, V8, V10, V12 звер не ми го хвали. Но за съжаление сега надпреварата е за тролеите. Виж че мерцедес амг на малките серии слагат вече 2.0 литров асматик на рено. Половината се отказаха от големите си двигатели и насадиха 1,4 турбо с 150кс. Ярис, 1,6 три цилиндъра 270кс. Вярно пе има двигатели 1,6 по 800+ кс. но са V10 и са във формула1. Едно състезание и другия.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Subifan ( преди 5 дни )
    До №16, Аз не сравнявам Порше със Субару, няма как да се сравнява автомобил за 50 К Евро с такъв, който струва 3-4 пъти повече! Харесвам и двете марки, заради спортната ДНА и боксерните двигатели, задвижванията, но и съм обективен, рекорд като този на Порше за година 2021 и постиженията на съвременното автомобилостроене е по-скоро изсмукан от пръстите! Подобен на рекоддите, който се втурнаха да правят с Тайджан, на открито, на закрито, на тъмно, на студено, и.т.н.