fallback

Новото Porsche 911 GT3 изминало 5000 км с постоянна скорост 300 км/ч

Германската компания разкри на какви изпитания е подложила двигателя на спортното купе (ВИДЕО)

Едва ли някой ще остане изненадан от факта, че Porsche старателно тества своите автомобили. Малцина обаче знаят, на какви огромни натоварвания се подлагат те по време на изпитанията.

Това с пълна сила важи за подготовката на новото 911 GT3, за която от компанията сега разкриват подробности. Оказва се, че инженерите на Porsche този път са надминали всичко, което са правили до момента, като автомобилът е навъртял 5000 км на тестовата писта "Нардо". Овалното трасе с дължина 23 км е собственост на германския производител.

В Porsche са искали да бъдат сигурни, че пълният с високи технологии мотор на екстремната версия е достатъчно издръжлив на пътя. Затова тестовият автомобил е каран с постоянна скорост 300 км/ч през цялото време, като е спирано единствено за зареждане на гориво.

Самият 4,0-литров двигател с мощност 500 к.с. използва широки лагери на коляновия вал, технология VarioCam и цилиндрични втулки с плазмено покритие, за да бъде подобрена работата му. Това трябва да му гарантира надеждност, докато се развърта до червената си зона, която е на 9000 об/мин. Моторът е прекарал и около 22 000 часа на тестови стенд, като през повечето време е подлаган на пълно натоварване.

От Porsche разкриват, че са поработили и сериозно върху аеродинамиката на спортната кола. Направени са 700 различни симулации, като машината е прекарала 160 часа във въздушен тунел. Благодарение на това са подобрени максимално положението на задния спойлер и на предния сплитер, което помага за постигане на още по-впечатляваща скорост.

В крайна сметка новото 911 GT3 генерира 50% повече притискаща сила от своя предшественик при 200 км/ч, като този показател се отнася за заводските настройки. При допълнителна настройка на максимална притискателна сила увеличението вече е над 150%, съобщават още от Porsche.

Снимки и видео: Porsche

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    А пък през още по-далечната 1939 г., когато Фердинанд Порше показа автомобила, по-късно произведен в най-големият тираж в света изобщо, за японците върха на технологията беше закаляването на самурайският меч!!!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Атмосферен двигател,хора, само това мога да кажа.
  • #3
    Subifan ( преди 3 години )
    Голямо постижение, браво Порше! През далечната 1989 г. Субару чупи 2 световни и 13 национални рекорди за издръжливост на писта във Феникс, Аризона! С първото поколение на Легаси, изминават 100 000 км със средна скорост от 223 км/ч, за 447 ч и 44 мин!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Разбира се. От Нисан Микра то Хюндай Соната, та през Порше Калкун и Мерцедес Вито.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки един автомобилен производител провежда подобни тестове...
fallback
Последни