fallback

Новото Porsche 911 GT3 изминало 5000 км с постоянна скорост 300 км/ч

Германската компания разкри на какви изпитания е подложила двигателя на спортното купе (ВИДЕО)

Едва ли някой ще остане изненадан от факта, че Porsche старателно тества своите автомобили. Малцина обаче знаят, на какви огромни натоварвания се подлагат те по време на изпитанията.

Това с пълна сила важи за подготовката на новото 911 GT3, за която от компанията сега разкриват подробности. Оказва се, че инженерите на Porsche този път са надминали всичко, което са правили до момента, като автомобилът е навъртял 5000 км на тестовата писта "Нардо". Овалното трасе с дължина 23 км е собственост на германския производител.

В Porsche са искали да бъдат сигурни, че пълният с високи технологии мотор на екстремната версия е достатъчно издръжлив на пътя. Затова тестовият автомобил е каран с постоянна скорост 300 км/ч през цялото време, като е спирано единствено за зареждане на гориво.

Самият 4,0-литров двигател с мощност 500 к.с. използва широки лагери на коляновия вал, технология VarioCam и цилиндрични втулки с плазмено покритие, за да бъде подобрена работата му. Това трябва да му гарантира надеждност, докато се развърта до червената си зона, която е на 9000 об/мин. Моторът е прекарал и около 22 000 часа на тестови стенд, като през повечето време е подлаган на пълно натоварване.

От Porsche разкриват, че са поработили и сериозно върху аеродинамиката на спортната кола. Направени са 700 различни симулации, като машината е прекарала 160 часа във въздушен тунел. Благодарение на това са подобрени максимално положението на задния спойлер и на предния сплитер, което помага за постигане на още по-впечатляваща скорост.

В крайна сметка новото 911 GT3 генерира 50% повече притискаща сила от своя предшественик при 200 км/ч, като този показател се отнася за заводските настройки. При допълнителна настройка на максимална притискателна сила увеличението вече е над 150%, съобщават още от Porsche.

Снимки и видео: Porsche

fallback
  • #15
    До 14 и 15 ( преди 3 години )
    Ставате смешни да сравнявате кола като порше със субару. Аз не съм видял някой баровец да слезне от субару. Ама такива с поршета колкото искаш. Не казвам, че субарото е лоша кола, но да се сравнява с великаните е малко смехотворно. Субару всеки може да си купи, ама порше не е за всеки. Осъзнайте се малко. Още малко ще почнете да го сравнявате и вайрони, широни, ламборджинита, коенгсберги,дето струват колкото един плац субарута.
  • #14
    ДО №10 ( преди 3 години )
    Коментарът ми е адресиран към 12, не 10, извинявам се за грешката.
  • #13
    До №10 ( преди 3 години )
    Пич, освен 24 часа на Льо Ман има и 24 часа на Нюрборинг и Субару СТИ за последните години си е шампион в класа си! Ама чукча откъде да знае, то само плямпа!
  • #12
    Абе ( преди 3 години )
    Какви сте вие бе, шебек-инджинери, че Порше коментирате!?
  • #11
    До 10 ( преди 3 години )
    Ама веднага ти казвам конкорент на изброените от теб. Мерцедес G-клас. Той е и за всички останали. По долу гледам се споменава пак субару. Абе момчета, не разбрахте ли че тая кола има само стара слава на една импреза и толкос. Къде е субарото на 24ч на Льо Ман? И във wrc ситроена му къса шортите на субаруто, форд също. Японското качество е отдавна забравено. И не само тяхното.
  • #10
    Бравос ( преди 3 години )
    Амиго Факт,веднъж да напишеш хубав коментар.Лайкче от мен.
  • #9
    Тцт ( преди 3 години )
    До 8. Нямам намерение да търся модели, писти и тем подобни глупости. В реалния живот, пистата е последното място където ще отидеш. И то ще е за удоволствие, а не да се мерят "сещаш се". Иначе като контра(излишен) въпрос - посочи ми модел от Порше или производните, които да са конглокент на LC, PATROL, PAJERO? Не ми се играе на въпроси. Иначе сега се сетих за кола конглокент на Порше - Aspark owl. В кръга на шегата разбира се. Живи и здрави
  • #8
    Subifan ( преди 3 години )
    До 6, Амиго "костенурката" на чешката Татра ли имаш предвид ? :)
  • #7
    Ждзг ( преди 3 години )
    Номер 7...добре, кажи някой японски модел, който да се доближава до гт3, да не говорим за гт2, който вече поостаря. Няма такова нещо просто. Може да са имали някоя славна година, харесвам гтр или по-рано ево, но сега изобщо ги няма. Гтр се произвежда, но гт3 ще му скъса шортите на пистата. Изобщо нямат модел, който да става за трак дей.
  • #6
    Факт ( преди 3 години )
    Номер 6 - съгласен съм, така е. Много сте прави за самурайския меч. Но "нещата" се променят. Все пак от далечната 1939 година е минало много време. Надявам се да се съгласите(#6), факт е че през тези изминали години, японците са в пъти над когото и да е било. Японското качество - доказано в цял свят. Нямам нищо против Порше, но тази марка се превърна в един много скъп VW. И не само Порше, и много други затриха историята си заради онези хартийки. Жалката истина
fallback
Последни