Американското подразделение на Volkswagen заслужи доста критики през последната седмица след неуспешната първо-априлска шега, свързана с промяната на името на компанията. Това донякъде отвлече общественото внимание от няколкото нови реклами за електрическия ID.4, който германският производител се опитва да популяризира в Щатите.
Последният клип с дължина 30 секунди разказва за това, как VW ID.4 е „по-добър за вашето семейство“ и как електрическият задвижващ механизъм на SUV-модела остава безшумен, като по този начин позволява на хората „да приемат сладките звуци на природата“. Всичко това е чудесно, докато във видеото не се появява Subaru Outback, което нарушава "музиката" на майката-природа със своя двигател с вътрешно горене.
Явното заяждане от страна на Volkswagen със собствениците на Subaru Outback, особено с тези със стикери "Обичам природата", си личи и от факта, че японският модел е доста изцапан, докато германският SUV направо блести от чистота. Това е явен намек за разликата между задвижваните с електричество превозни средства и тези с двигатели с вътрешно горене.
Засега обаче разликата в продажбите е доста сериозна, особено на пазара в САЩ. За първото тримесечия Volkswagen е продал общо 58 000 свои автомобила, като те са предимно с двигатели с вътрешно горене. В същото време резултатът на Subaru е 139 000 бензинови автомобила, но японският производител все още няма електрически модел в гамата си.
Снимка и видео: Volkswagen USA / YouTube