Историята на Mitsubishi е подобна на съкровищница, скрита под дебел слой земя, трева и камъни. Поровете по-дълбоко и ще откриете неочаквани малко известни разработки , които дори и на снимка не могат да се видят всеки ден.
Допреди няколко десетилетия вселената на „Трите диаманта“ се простираше далеч извън сегмента на SUV и дори включваше усъвършенстваните спортни автомобили 3000GT / GTO с двигател с двойно турбо, задвижване на всички колела, шаси с 4 завиващи колела, активна аеродинамика и екстериор на „сухопътна” акула.
Но след това марката се впусна в противоречиви дизайнерски експерименти, зарови Lancer Evolution, "окоси" почти всички автомобили и се съсредоточи върху търсените, но досадни кросоувъри. Същевременно компанията влезе в скандал за данните за ефективността на горивото и впоследствие бе погълната от Nissan.
Но нека не говорим за неприятната част от историята, а да ви покажем някои детайли от любопитната, с представянето на някои от най-непознатите и екзотични модели на японската марка:
Непознатите модели на Mitsubishi (ГАЛЕРИЯ)
Създателите на Debonair, за съжаление, не са били вдъхновени от Chevy Caprice, Toyota Crown S110 и други хармонични "квадратити" седани от осемдесетте години. Това обаче не попречи на най-красивата японска кола да пробва магическите букви AMG. Зад последните седи именно световноизвестната тунинг работилница за Mercedes, сега част от империята на Daimler като придворен спортен отдел.
През 80-те основателите на ателието Ханс Вернер Ауфрехт и Ерхард Мелхер, след като успели да "втвърдят характерите" на автомобилите от Щутгарт, не се поколебали да представят предложения за "азиатците". Невероятен, почти невероятен факт, нали?