IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW iX ще получи и спортна версия

Бъдещото M60 ще развива 560 к.с. и ще се отличава с агресивен дидайн

Електрическият кросоувър BMW iX ще получи и спортна модификация, разработена от спортното подразделение М на баварската компания. Тя ще излезе на пазара през 2022 или 2023 година, като освен с по-висока мощност ще се отличава с агресивен дизайн и спортни настройки на окачването, съобщава BMW Blog.


BMW iX


Най-мощната версия на електрически кросоувър ще се казва BMW iX M60, като ще се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 560 к.с. (418 кВт). Очаква се, този вариант да ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4,5 секунди, като пробегът му с едно зареждане на батериите ще бъде около 430 км. Капацитетът на батерията ще е около 100 кВт/ч.

Самата компания BMW обяви, че през юни започва да приема поръчки за версията iX50, като първите бройки от модела ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2022 година. Вече е ясна и цената за САЩ, която стартира от 85 000 долара.


BMW iX


Този вариант на кросоувъра ще получи два електромотора, развиващи общо 500 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5,0 секунди. Капацитетът на батерията също ще е около 100 кВт/ч, а пробегът - 483 км.

Базовата версия на модела ще се казва iX40, като при нея мощността на задвижващата система ще бъде 296 к.с. Засега не се разкриват данни за батерията, но се твърди, че тя ще е с капацитет от около 70 кВт/ч, които трябва да осигурят пробег от 400 км. Този вариант на кросоувъра на първо време няма са се продава в САЩ, а в Европа цената му започва от 77 400 евро.


BMW iX

Снимки: BMW

0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 2 години )
    Смислената масова ел. кола на БМВ е факт В МОМЕНТА на българския пазар и се казва iX3. В теста на Аутомедия при неикономично каране на дълъг път колата мина почти 450 км с един заряд с включен климатик, всичко. А че i3 от 2014-та е с карбоново купе, т.е. един век пред всичко на улицата - това да не говорим.
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    Немците приличат на скачач дето не може да скочи 210 обаче нарочно вдига летвата на 260 за да изглежда че го може.Немците не могат да направят смислена масова ел. кола. Виж тайкани и като тая се пробват.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Има някаква негласна надпревара за най-пошъл интериор или какво!? На фона на това БМВ , интериора на новите Мерседеси вече ми изглежда само малко противен, а този на която и да е кола среден клас от края на 80-те и началото на 90-те е шедьовър.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 години )
    да представяш автомобил, чиито продажби ще започнат след 1 година, е меко казано глупаво...разбираемо за производителя, но неразбираемо и неприемливо за потребителя...
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 2 години )
    И при дизайна на електричките БМВ не може да се мери с Мерцедес. От вътре особено е отврат.