fallback

10-те най-безполезни автомобилни технологии

Повечето явно съществуват, за да може производителите да се хвалят, че ги има

Автомобилът е сложен и комплексен механизъм: знаем, че това ви звучи много клиширано, но е факт. Като всяко друго модерно изобретение, колата постоянно еволюира и се изменя и в момента единственото общо нещо между модерните возила и тези отпреди век, че и повече, са колелата. Но и при тях еволюцията е огромна, така че е по правилно да кажем, че общото е кръглата форма на колелата...

Логично, технологиите използвани в автомобилите също еволюират с бясна скорост и направо са революционни. Дотолкова, че новите коли често са наричани "компютри на колела". Факт е, че много от новите технологии правят автомобилите по-ефективни и по-безопасни. Все пак още от внедряването на предпазния колан, ABS и въздушните възглавници, та чак до аварийната спирачка, адаптивния круиз контрол и някои от асистентите за водача - много от тези системи и технологии буквално спасяват животи.

Но има и технологии, които се намират в автомобилите само да могат производителите да покажат, че са с нещо по-добри от конкуренцията. Други пък са следствие на масови модни тенденции, които след време ще се считат за нелепица. В галерията сме селектирали 10 технологии и решения, които ни се струват напълно безсмислени. Вижте ги:

10 от най-безполезните автомобилни технологии (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Синтезатора на звука не е лош. Карам 6 цил. дизел и в купето се чува като V8 бензин. Добре е направено и хората които не знаят, че е фалшив звука не могат да направят разлика. Много по-добре фалшив V8 звук отколкото истински звук на дизел.
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Повечето са не просто безсмислени, а дори дразнещи. А ако някой успее да мине безпроблемно 100 км с показанията за смяна на предавки ще му купя бира. Падат оборотите и особено на турбо двигател влизаш в "дупка", при която разхода ти се увеличава и товариш мотора излишно. Тотална безсмислица.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    на москвето на времето нямаше индикатор, а на скоростомера отбелязано при какви километри, коя предавка съответства. Не ги помня много, но първа май до 40, беше, а за трета нешо като 110 км. ми се върти.......
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Като настъпя дъртата Х5, наистина вади звук дето стопля сърцето- друго може да не е , но от към звук е на ниво. Иначе тоя измислица със "shift up" e шит от всякъде, на опелчето при изкачване с 50км/ч ми препоръчва 4-та и ако смениш двигателят "пада" на 1300об/мин.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    индикатора за смяна на предавките, във всичките автомобили които съм карал е абсолютно безполезен, защото светва в момент, когато оборотите са ниски, за по-висока предавка и ако го послушам двигателя работи в режим на претоварване, което не е добре нито за двигателя нито за екологията, експериментирал съм при 60 км/ч съм на 5-та със 1000 оборота, което е неразумно, но индикатора ме подканя към 6-та, защото държа поддържаща газ, леко натиснат *** на газта, неопитните се водят по тази щуротия
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    За неможещите да карат - автоматици, за неможещите да карат автоматици-автономки.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Хаха, този път статията си струваше - поздравления!
fallback
Последни