Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Под микроскопа
Добър пример е финалният оглед: всеки завършен автомобил се осветява със специална светлина. Но е необходимо тренирано човешко око, за да засече възможни проблеми с лаковото покритие. Финалната проверка обхваща също всички сглобки и заварки в автомобила, както и измерване на всички фуги между панелите - същото свръхвнимание към детайла, което получава и Audi R8.
Добър пример е финалният оглед: всеки завършен автомобил се осветява със специална светлина. Но е необходимо тренирано човешко око, за да засече възможни проблеми с лаковото покритие. Финалната проверка обхваща също всички сглобки и заварки в автомобила, както и измерване на всички фуги между панелите - същото свръхвнимание към детайла, което получава и Audi R8.