Touareg е първия кросоувър на Volkswagen, като той излезе през 2002 година, когато модата на подобни машини все още не беше настъпила. Въпреки първоначалните проблеми с надеждността, моделът ще оказа доста успешен.

Второто поколение на всъдехода се появи през 2010 година и също се наложи, като единственият му сериозен проблем беше висока цена. При това не само като нов, но и при употребяваните автомобили. Версията преди фейслифта достига до 25 000 евро, докато тази след 2014 година се предлага близо 2 пъти по-скъпо.
Експертите на руското издание "За Рульом" избраха да анализират слабите и силните страни именно на втората генерация на популярния германски всъдеход, който е сред най-привлекателните предложения на пазара на употребявани автомобили.
VW Touareg на старо - какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):
Окачване с пружини при VW Touareg (2010-2018 година) се предлага само при базовите нива на оборудване. То не е толкова комфортно, колкото пневматичното, но пък е здраво и обикновено не дава дефекти, като компонентите му изкарват до 150 000 км.
Пневматичното окачване на Volkswagen е сред най-издръжливите в автомобилната индустрия. Хубавото е, че неговите части могат да се заменят и с неоригинални. Понякога се появяват проблеми с херметизацията на системата, което означава необходимост от ремонт, а той не е от най-евтините.
Снимки: Volkswagen


1