fallback

Как да се предпазим от беля с ангренажния ремък

Разликата в новите ремъци може да е от земята до небето в зависимост от производителя, показват тестове

Ангренажният ремък е един от най-важните и деликатни елементи в автомобила. Особено когато става дума за автомобил втора употреба и на възраст, каквито са 90% от покупките на българския пазар. При тях ремъкът изисква особено внимание, защото пренебрегването му и прекалено отложената смяна могат да доведат до скъсване. В най-добрия случай то ще обездвижи автомобила ви и ще ви принуди да посещавате сервиз (само малцина шофьори са в състояние сами да си сменят ремъка). В най-лошия случай ще доведе до сблъсък на буталата с клапаните и основен ремонт на двигателя.            Понякога обаче дори вниманието и редовната смяна на ремъка не са достатъчни, ако попаднете на нискокачествен продукт. А при огромното изобилие на пазара, и при множеството "ментета", това никак не е изключено. Тук ще ви разкажем за експеримента на колегите от авторитетното руско издание "За Рульом", които тестваха шест ремъка на различни производители и установиха, че разликата може да е от земята до небето. Ние успяхме да открием пет от тези шест марки и на българския пазар, така че тестът е съвсем меродавен и у нас. Разбира се, изборът е несравнимо по-голям, така че не гледайте на резултатите като на потребителски съвети. А просто като на подсещане, че и при избора е нужно човек да бъде внимателен.

Кои са добрите и кои са лошите ремъци? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Plamen ( преди 3 години )
    Ремъците се късат предимно от некомпетентно стягане на ремъка от оптяжната ролка, масово затова се късат. Не съм съгласен, че е от марката пройзводител!
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Тук няма такива ремъци! От години!
  • #21
    Анонимен ( преди 3 години )
    Форд ескорт дизел когато беше на двадесет години само ролките и ремъците бяха 300 лева. Май беше с два ангренажа.Коя е тази кола и този майстор дето ще стъпи на 50 лева?
  • #20
    пришки ( преди 3 години )
    ти и с жените можеш, и с колите. Ама нещо само във форума седиш... Самотничко ти е май, чичка
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Смешката си ти бе, комплексар... Я кажи как точно си правиш баланса, след като си "сменил" гумите сам?
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубаво бе, разбрахме колко си велик и грамотен инженер! Бягай сега навън в снега, да сменяш ремък, ролки, верига или каквото там имаш на скапаната ти кошница. Така и така си се овъргалял в калта, смени и гума за всеки случай! Мъж си!
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами ти бе, грамотна вежо, защо не прочетеш в учебника за 4-и клас кога се използва запетая, и защо се пише 7-и, а не 7-ми?
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе смотаняко #17, последното нещо което ще питам дилъра е дали колата е с верига...
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    оле майко тук всички гаражни експерти се събрали в градинката пред панелката с каса бира и пакет безбандеролни цигари за смяна на ангренажен ремък включва водна помпа маслена помпа всички зъбчати колела ролки обтегачи семеринги на колянов вал и на разпределителен валове и всичко се прави при изваден двигател при температура на въздуха около 20 градуса и задължително се използват спец инструменти при блокиране на коляновия и разпределителните валове прави се и проверка на клапаните
  • #14
    м даааа ( преди 3 години )
    На 8-годишния ми пасат го смених ремъка когато го купих преди 4 години и из ония дни още веднъж- смъкваш гумата , махаш подкалника и жулиш.
fallback
Последни