Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
Стандартното М3 разполага с 480 конски сили максимална мощност. Версията Competition обаче има с 30 повече - 510.
И двете версии ползват абсолютно идентични двигатели - редови 6-цилиндрови агрегати S58 с два турбокомпресора, междинно охлаждане, високопрецизно впръскване под налягане до 350 бара, променливо газоразпределение VALVETRONIC и двоен VANOS.
Единствената разлика е в софтуера - в електронното управление на двигателя, което при Competition версията позволява на турбото да работи под налягане от 1.7 бара, вместо 1.3.