Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
Дори и без хибридна система М3 е рекордно тежко: 1705 килограма в най-базовия вариант и 1780 в най-оборудвания. Това е с около 300 кг повече от някогашното М3 Е36, и с цели 600 над класическото М3 Е30.
Но и колите наистина са несравними като размери и оборудване. Сегашното М3 е с 36 сантиметра по-дълго от Е36 и с почти 20 по-широко. Изискванията за безопасност и емисии добавят много към теглото. А и днес клиентите биха останали шокирани, ако някой им предложи автомобил с ръчно свалящи се прозорци, както бе М3 Е46 например, подчертава Пилзл. "Теглото наистина е по-високо, но М3 не се кара като тежка кола. То си остава много прецизно, пъргаво и бързо на пистата".