Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
За да понижат емисиите, много от конкурентите прибегнаха към т. нар. меки, или 48-волтови, хибридни системи. Инженерите на BMW са обмислили такъв вариант, но са го отхвърлили, тъй като ползите от подобна система са при ниските обороти и градския режим на движение - нещо, което няма да е съществена част от живота на типичното М3 или М4. В същото време меката хибридна система само добавя тегло, което е излишно при един спортен автомобил.