Рано или късно всеки шофьор се сблъсква с проблеми в електрическата система на своя автомобил, която започва да дава дефекти или директно отказва. Внезапно спират да работят фаровете, изгарят и други светлини, а понякога двигателят отказва да запали, въпреки че акумулаторът е сравнително нов.
Експертите от Auto Trade посочват причините за появата на подобни проблеми. Те се забелязват дори при автомобили от високите класове, които би трябвало да се отличават с по-високо качество на използваните материали и на самата сглобка. Това се дължи основно на 3 неща - вибрации, резки промени в температурата и влага.
Защо кабелите започват да гният (ГАЛЕРИЯ):
Евтини решения
Подобен проблем много често се среща при всъдеходите и пикапите на рамна конструкция. Още е на етап производство в завода маркучите с кабелите в тях се закрепват директно към рамата на автомобила, като това е най-простото и най-евтино решение. При влажно време, особено през зимните месеци, те се мокрят непрекъснато, а маркучът, в който са поставени, не е херметизиран. В него попадат реагенти, с които се посипват пътищата, вода и сол. Този "коктейл" направо изяжда изолацията и съсипва кабелите.
Подобен проблем много често се среща при всъдеходите и пикапите на рамна конструкция. Още е на етап производство в завода маркучите с кабелите в тях се закрепват директно към рамата на автомобила, като това е най-простото и най-евтино решение. При влажно време, особено през зимните месеци, те се мокрят непрекъснато, а маркучът, в който са поставени, не е херметизиран. В него попадат реагенти, с които се посипват пътищата, вода и сол. Този "коктейл" направо изяжда изолацията и съсипва кабелите.