IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Над 300 000 км без повреда - ето кой го може!

Повече от половината от моделите в тази класация са от една и съща марка

Американският сайт за изследване на автомобилни обяви iSeeCars състави списък от най-надеждните модели, които са способни да изминат голям брой километри без сериозни повреди. В него попадат автомобили от различни класове, както и с различно задвижване - само с двигатели в вътрешно горене и с хибриди. Голяма част от колите са с 4х4.


Toyota Land Cruiser


Експертите са анализирали повече от 11.8 млн. обяви за продажба на употребявани автомобили, публикувани през 2020 година. Така е направен и списъкът, в който се включени автомобили, изминали повече от 200 000 мили (322 000 км), като най-много представители в него има японската марка Toyota. Общо са класирани 16 модела, при които повече от 2% от предлаганите за продажба машини имат такъв пробег.

Победител в класирането е Toyota Land Cruiser, която от iSeeCars определят като "неубиваем автомобил, които служи на собственика си поне 1/4 век (25 години)". Уточнява се също, че голяма част от бройките от този модел се карат в държави, където ежедневното пътуване през тежки терени е нещо напълно нормално.

Моделите, които изкарват над 300 000 км без повреди (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Плам ( преди 4 месеца )
    Смях,да де,то в по новите коли е престиж да минат 300 000км.Карам пунто дизел 2000год,вече е на 530 000км.И си работи като часовник.
  • #12
    27 rate up comment 4 rate down comment
    До #3 ( преди 4 месеца )
    Гоуст ли си какъв си не знам, но знам че си написал вица на месеца! В Африка не били чували за японски коли !... ти изобщо мислиш ли като пишеш ?
  • #11
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това изследване е пълна глупост. Пазарът не е тръгнал с еднаква бройка автомобили от всяка марка и модел, че да се види кои модели ще надживеят другите. Ако от една кола са продали 1000 бройки и 900 са ок на 300,000 км, а от друга кола са продали 100,000 бройки и 3,000 са ок на 300,000 км, то коя от двете коли е по-добра?
  • #10
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Проблемите с автомобилите са резултат от неправилните избор и употреба. Много ясно че един двигател 0,9л не е за коли от класа на Пасат и разни паркетници, защото ще решиш да минеш 2-3000 хил км със 140-180 и ще останеш без двигател.
  • #9
    33 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Хех, разбира се че Тойота правят най-надеждните автомобили. Това само децата в детската градина и форумния зомбиран ганювец не го знаят.
  • #8
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Wv ( преди 4 месеца )
    Моя Пасат б5,5 не може да влезе в класацията. Защото от 300000 до 630000 хиляди само е обслужван. Сериозно, не е майтап.
  • #7
    20 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не искам да наливам масло в огъня , но тази класация е за САЩ! В Европа също има коли на Тойота и Хонда с изминати над 300к км без ремонт , но ако се отвори някой сайт за коли втора употреба , в който се пускат обяви от цяла Европа ще попаднем на много модели Ауди, БМВ, Мерцедес дори Опел ,Форд, Волво на по 300 и повече хиляди км.Ако колата е поддържана не мисля,че е някакъв пррецедент!
  • #6
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До #3 ( преди 4 месеца )
    Това сам ли го измъдри, или те чипира бил Гейтс?! Да кажеш, че в Африка не са чували за Тойота ЛК или 4 runner, е меко казано смехотворно. А иначе Пежо 405 е най-масовата кола в Иран примерно, ама не я карат щот е мноо убава, а щото това могат да си позволят, а и си го произвеждат. В Египет такситата са Лади и кво, това означава, че ладата е много хубава кола ли? Като не знаеш поне не се излагай!
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До хсплескан ( преди 4 месеца )
    Малките турбо мотори и те са ниско оборотни. Не научихте какво е това съвременно турбо. Кара се на 2000 оборота, а макс въртящ момент може да започне още на 1400, което значи, че и на 1200 върви. Рискът в началото на развитието на тази технология беше за турбото, но отдавна проблемите са изчистени. Поне от 15 години!
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    до ( преди 4 месеца )
    "Нискотехнологични коли за нискотехнологични пазари като американският"Цъкнах ти палец нагоре погрешка. Ти чуваш ли се какви какви глупости говориш? В Америка технологиите и екстрите, които са слагали още през 70-те и 80-те дойдоха в Европа масово преди 10-15 години. Само С класата беше на ниво от Европа. Или си на 14, или не си гледал по-далече от носа си.