fallback

5 причини защо все още си струва да си купите дизел

Не за всички е добре да бързат към електричеството, твърдят французите от L'Automobile

Скандалът „Дизелгейт” от 2015 година определено преобрази автомобилния свят. Когато германският производител Volkswagen бе хванат да манипулира данни на дизеловите двигатели по отношение на вредни емисии, мнението за този тип агрегати тотално се преобърна по целия свят.

И докато преди десетина година дизеловите двигатели (най-вече в Европа) тотално доминираха пазара при леките коли, то от тогава насам делът им намаля двойно, като неотдавна бяха задминати дори от хибридните и електрическите моторизации. Днес все повече производители тотално изключват от гамата си двигатели, задвижвани от дизелово гориво, като залагат на хибрид, плъг-ин хибриди и електромобили, както и на бензинови турбодвигатели.

Но дизеловите мотори имат и своите силни страни, които няма как да бъдат забравени. Ето защо, дори и тази година има добро основание да си купите дизелова кола, а основните причини да го сторите, според колегите от френското издание L'Automobile, може да видите в галерията:

5 причини да си купите дизелова кола тази година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    До 4 ( преди 3 години )
    Няма спор, че ти си най-умния тук и най-много ги разбираш нещата. Човека никъде не е написал, че кара по 800 км без да спира, а че ги е изминавал с дизелова кола, БЕЗ ДА ЗАРЕЖДА. Обаче, чукча не читател, чукча писател.
  • #6
    Баце Гечо ( преди 3 години )
    Дизела си струва при мноу километри и познат ТИРаджия да продава крадена нафтичка! Да му изтърбушиш карантии, да си кадиш с кеф, да тровиш всички! Разход 5 на БМВ 4х4 може по надолнище!! При нормално каране си ги забива 8/100 средно ама като стой та гледай! Шкодичките и те са икономични, ама с до 90км/ч!! Хайде да не се лъжем, чак толкова! Иначе за Nм и дълги обиколки дизела още няма замяна!Ама балъците дето карат под 20 000км на година и се спукват от ремонти .. голяма далавера
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Е че, то ако няма дизел онуй "швабен" за какво ще пише тука!? Него само "димящи немски дизели, тровещи невинни дечица" са му в главата!! Иначе ТЕЦ-овете захранвани с италиански *** пропуска щото!!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Скоро няма да има кой да ти продаде дизел, а от надутите цени за електрички ще напомпат и цените на нормалните коли.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизелът е оут от Западна Европа. В Източна обаче, след махане на дпф, катализатори и т.н. е предпочитан.Реално ако махнете нещата свързани с екологията дизеловите двг-та са безпроблемни милионници.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    С 1.9 TDI - 62 л. резервоар спокойно си отивах до Виена без да ми светне "резервата", сега с бензин след 600 км се оглеждам за бензиностанция.
  • #1
    none ( преди 3 години )
    Моята скромна прогноза е че Евро 6 дизелите (тези автомобили които наистина покриват тази норма с или без Ad-Blue), ще могат да се шофират в големите градове на Европа поне до 2030. Просто ужасно скъпите електромобили и още по-скъпи зареждаеми хибриди, липсата на зарядни станции, и високите сметки за зареждане ще спънат електрификацията и затова ще се наложи да се отложат малко плановете на правителствата. Не съм фен на дизела, но няма начин да броя 90К + за зареждаем хибрид или 70К + за ел.голф
fallback
Последни