Ограниченията заради коронавируса имаха отрицателен ефект върху продажбите на почти всички автомобилни производители през 2020 година. Шведската компания Volvo обаче успя да отчете ръст на продажбите в САЩ, като местното подразделение е на сериозна печалба.
Според неговия президент – Ърни Нокрос, до месец юни Volvo Cars USA е било на загуба, но през втората половина е успяла да запише сериозен скок и така да завърши годината с 1,8% ръст спрямо 2019 година. Това се дължи на автономията, която е получило местното представителство на Volvo от централата на компанията. Благодарение на това, по време на пандемията то реагира бързо на местните пазари условия.
В компанията са убедени, че настоящата 2021 година ще бъде още по-успешна. А когато Нокрос беше попитан, от какво се нуждае Volvo в гамата си, той беше категоричен, че това е по-голям SUV, който да позволи на марката да се конкурира с Mercedes GLS и BMW X7. Съответно, той ще донесе и по-големи печалби на компанията.
Засега няма информации, дали Volvo изобщо ще направи такъв модел. Известно е, че шведите подготвят електрически SUV, който ще се казва XC100 и ще излезе през втората половина на 2023 година. А на 2 март тази година компанията ще представи нов кросоувър, също на ток, но с купеобразна форма.
Снимки: Volvo