IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилърите на Volvo искат конкурент на Mercedes-Benz GLS и BMW X7

В началото на март шведите ще представят купеобразен SUV на електричество

Ограниченията заради коронавируса имаха отрицателен ефект върху продажбите на почти всички автомобилни производители през 2020 година. Шведската компания Volvo обаче успя да отчете ръст на продажбите в САЩ, като местното подразделение е на сериозна печалба.


Volvo SUV


Според неговия президент – Ърни Нокрос, до месец юни Volvo Cars USA е било на загуба, но през втората половина е успяла да запише сериозен скок и така да завърши годината с 1,8% ръст спрямо 2019 година. Това се дължи на автономията, която е получило местното представителство на Volvo от централата на компанията. Благодарение на това, по време на пандемията то реагира бързо на местните пазари условия.

В компанията са убедени, че настоящата 2021 година ще бъде още по-успешна. А когато Нокрос беше попитан, от какво се нуждае Volvo в гамата си, той беше категоричен, че това е по-голям SUV, който да позволи на марката да се конкурира с Mercedes GLS и BMW X7. Съответно, той ще донесе и по-големи печалби на компанията.

Засега няма информации, дали Volvo изобщо ще направи такъв модел. Известно е, че шведите подготвят електрически SUV, който ще се казва XC100 и ще излезе през втората половина на 2023 година. А на 2 март тази година компанията ще представи нов кросоувър, също на ток, но с купеобразна форма.

Снимки: Volvo

0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Майския ( преди 3 години )
    Убитаци, Волво е шведска марка а не китайска! Все едно да кажеш, че Челси е руски отбор а не английски!
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Volvo for life ( преди 3 години )
    Малко се образовайте и тогава пишете
  • #1
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    аутомедиа направете статия и за волво както сте написали за рено много заблудени клиенти има които все още си мислят че волво са шведска компания а не китайска представете си конглокент на х7 и gls с четирицилиндров двигател с предно предавене и японска кутия взет от 1 серия или а клас и задна ресора без активно окачване без електозадвижване на вратите без електро регулиране на волана волво никога не е бил премиум производител мотопфуе ги разпродават с по20 хил надолу но явно вече няма балъци