IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo ще продава основно SUV модели

Компанията очаква 75% от продажбите й да са на машини с повишен клирънс

Ако сте мислили, че Volvo има достатъчно модели с повишен клирънс в гамата си, трябва да знаете, че шведският производител възнамерява да добави поне още два SUV модела към гамата си. Това не е особено изненадващо, предвид фактът, че компанията планира поне 3/4 от продажбите й да са на подобни машини.



И ако 75% дял за SUV ви се струва доста, то е добре да се знае, че Volvo и сега продава повече кросоувъри, отколкото леки коли. За първите 11 месеца на тази година 71% от продажбите на шведската компания по света са именно на автомобили с по-висок клирънс. А миналата година този дял е бил 63%.

"С добавянето на още по-малък SUV към гамата ни, продажбите на подобни коли ще са дори още по-високи. Може би 3/4 от доставките ни в близко бъдеще ще са именно на такъв тип автомобили", заяви босът на компанията Хакан Самуелсон пред западни медии.

През октомври, Volvo обяви плановете си за лансиране на малък електрически кросоувър. Междувременно, все по-силни са слуховете за появата на флагмански SUV, който да е над ХС90 в гамата, и който вероятно ще носи индекса ХС100. Все пак, първи на пазара би трябвало да се появи по-компактният модел, който се разработва в тясно сътрудничество с компанията-майка Geely.

"За да може да докараме разходите до правилните нива, трябва да споделяме архитектура. Имаме възможността да направим наистина конкурентен автомобил, който да е и доста изгоден за производство", добавя Самуелсон.

Кога точно ще е на пазара електрическият крооувър все още не е ясно. Много е вероятно той да се появи до края на следващата година, като ще бъде последван от електрическа версия на новото поколение ХС90.

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Kris ( преди 3 години )
    Бяха добри автомобили преди ерата Рено, смяната на задното предаване и центрирана та Ск, сега проблема е малкия избор на Двг за сметка на относително висока цена
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #7 оо сигурен съм, че мутро-прослойката в БГ са изключително умни бизнесмени... извинявай *** са си точно селяни :) с комплекси. Добре де - повечето от тях ;)
  • #7
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    на тия китайски мошеници от волво трябва с решение на съд да им се забрани да продават автомобили в европа ама като се замисля няма лошо то и без това само балъци си ги купуват интелигетни клиенти волво нямат само *** и бекове от село които в кръчмата чували че волво били много здрави и убави
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 3 години )
    Винаги съм предпочитал комбито пред сув, но кръста започва да говори друго - удобство при товарене и сядане са по-големи при сув. Но тук има и друг момент - тръгнали са към електрички, а там е по-лесно да се поберат батерии в СУВ - хем остават ниско, хем не заемат място в кабината.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Който плаща, поръчва музиката. Трябва да без грам мозък, за да не се адаптираш и не изкарваш повече пари. Волво в случая нама вина.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #3 и за това ти трябват поне 20 модела сув така ли?
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бравоооо ( преди 3 години )
    Селянията трябва дааа се поощрява и задоволява със съответния продукт! Какво да се прави пазарна икономика! Много е важно всички граждани да имат "жипки" с които геройски да се катерят по бордюри, тротоари и градинки!
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    идеално! и аз си мислех, че само 5-6 модела сув са малко.. трябва поне 10-15 да са.. все пак е модно.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Супер! Този малкия СУВ ще е по-висок, отколкото дълъг :)