fallback

Историята на една легенда: Lancia Delta HF Integrale

Голямата новина е, че Delta се завръща. Но може ли да се доближи до славата на оригинала?

Дълго време съдбата на една от най-обичаните италиански марки изглеждаше предрешена. Lancia, основана още през 1906, но сведена в ерата "Маркионе" до един-единствен модел (Ypsilon) и един-единствен пазар (италианския), се очертаваше като най-вероятната първа жертва на поголовните съкращения след сливането на Fiat-Chrysler с PSA Peugeot-Citroen.             После изведнъж небето над Lancia просветна. Карлос Тавареш, новият шеф на обединената компания Stellantis и сам бивш рали пилот, обяви, че италианската марка ще е приоритетна за него. Посре дойдоха съобщения, че компанията се подготвя през 2025 да възроди може би най-емблематичното име в историята на Lancia: Delta.              Отсега знаем само, че тя ще дели платформа с Peugeot 308, DS 4 и бъдещата нова Alfa Romeo Giulietta. Дали ще напомня на легендарното първо поколение на Delta, което владееше рали трасетата и стените на момчешките стаи през 80-те? Или, напротив, ще е посредствен опит да се използва старата слава, каквито бяха второто и третото поколения на Delta? Само времето ще покаже. Но си струва да припомним, че даже онази митична първа Delta започна живота си доста безлично и едва в седмата година от живота си наистина блесна. Eто накратко нейната история.

Удивителната история на Delta HF Integrale (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Тройката "делта" е наистина Фиат браво 2, пълен ***, но за 50% повече пари от фиата.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    шасито и също е от фиат ритмо.
  • #1
    сигурно ... ( преди 4 години )
    ще се върне като СУВ, както рено се подигра с Митсубиши Еклипс!
fallback
Последни