Chevrolet Corvette е една от живите легенди в автомобилния свят, и последното му поколение напълно се вписва в това. То предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди, и 495 коня от добрия стар 6.2-литров V8. За такива показатели европейските и японските създатели на суперколи ще ви поискат шест- или даже седемцифрени суми. General Motors иска само 59 995 долара за базовия модел.
Проблемът е само, че ниската цена обикновено идва за светка на нещо. А при новия Corvette C8 това нещо, изглежда, са качеството на сглобката и надеждността. Още при дебюта на автомобила първите собственици се оплакаха от безобразното качество на интериора, с криволичещи шевове и разминаващи се панели. После започнаха да идват оплаквания от отворили се в движение предни капаци, отказали спирачки и скоростни кутии, поучили повреда още след 100 мили (160 километра) пробег.
Последният случай обаче подобрява дори този печален "рекорд": въпросният C8 Corvette е успял да блокира целия си двигател след едва 57 мили (91 км) пробег. Оплакването в Twitter на потресения собственик вдигна доста шум в Америка и доведе дори до отговор от страна на General Motors.
Производителят заяви, че е в течение на съществуващите проблеми, и призна, че двигателите могат да страдат от "възможно счупване" на пружините на клапаните. Предполага се, че проблемът ще бъде отстранен във втората година на производство.
Не е нещо необичайно нови модели да страдат от подобни дефекти и недоглеждания в началото на производствения си цикъл. Но това едва ли утешава собствениците, питащи се дали не са си купили бомба с часовников механизъм.