Седанът Fluence се появи в гамата на Renault през 2009 година. Европейската версия на модела, който преди това се казваше Megane, се произвеждаше в завода в Бурса (Турция) до 2015 година. Моделът също така се сглобяваше в Аржентина, Индия (до 2017 година), Малайзия, Русия и Южна Корея, като през 2013 година претърпя фейслифт.

Автомобилът се ползваше с популярност на пазара, като това се дължеше на достъпната му цена и евтиното обслужване. Особено важно за някои пазари беше и здравото окачване, което се справяше с лошите пътища, а също така богатото оборудване, както и просторните салон и багажник.
Сред недостатъците на Fluence пък се отбелязваха някои странни решения в интериора (бутоните за подгряване на седалките са самите седалки), проблемите през зимния период, а също така и вялата динамика на някои от предлаганите двигатели.
Renault Fluence на старо – плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):
Окачването на Fluence е здраво, като всички елементи от него служат дълго време без да създават проблеми на собственика. Единственият по-сериозен проблем, който се появява понякога, е с предните амортисьори. Задните главини са интегрирани в спирачните дискове. При студено време се появява скърцане, което е доста изнервящо.


24