IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Серийният Volkswagen ID.6 вече не е тайна

Производството на електрическия SUV стартира в Китай

Снимки на серийния Volkswagen ID.6 изтекоха в интернет. Електрическият SUV, който трябва да се появи на пазара тази година, скоро ще влезе в производство, като първоначално ще тръгне на поточните линии в Китай, където ще се асемблира от джоинт-венчъра SAIC Volkswagen.


volkswagen id.6


Кросоувърът със 7 места е доста по-голям от ID.4. Дължината на новия модел 4876 мм, ширината му е 1680, височината - 1848, а колесната база е 2965 мм. Теглото на машината е 2280 килограма, като представените спецификации не са официални и се очаква евентуално потвърждение от Volkswagen.

Дизайнът на новия Volkswagen ID.6 е вдъхновен от концептуалния I.D. ROOMZZ, представен през 2019 година. Все пак, обаче, трябва да имаме предвид, че това е вариант за китайския пазар, като европейската версия може да се отличава.


volkswagen id.6


Все още няма официално потвърждение за техническите характеристики на новия кросоувър. Според запознати, версията за Китай първоначално ще се предлага с един електромотор с мощност 150 kW или 204 к.с. При прототипа I.D. ROOMZZ електрическите двигатели бяха 2, като осигуряваха 4х4 задвижване и съвкупна мощност от 225 kW/306 к.с. 

Няма яснота и около батерията и пробега на новия модел. Възможно е той да получи 82-киловатчасова батерия, която да му осигури автономност от 450 км с едно зареждане. При всички положения, максималната скорост на серийния модел ще е като на концепцията - 180 км/ч.

0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Малеее, какъв красавец! Аферим! Досущ като Дачия Докер.
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Ганчовец ( преди 2 месеца )
    A, Vokswagen Lodgy!!! hmm
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тея разстопени фарове отпред ми бъркат в най-съкровените части на нервната система.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    естественно че е отчетено но само в печалбите китайското волво s90 се продава на цени съпоставими на немската тройка нищо че е произведено 100 процента в китай радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    q ( преди 2 месеца )
    Дизайна няма нищо общо с представеният прототип. Май-немските ни приятели се блазнят от мисълта да ни продават китайска стока с немско име. Не казвам че това е лошо. Стига да е отчетено в цената.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бива ( преди 2 месеца )
    Дизайна на предницата предницата сякаш нарочно е по-зле в сравнение с Туарег, Тигуан и китайския вариант на ИД4. Най-вероятно ще има и по-голяма батерия от 82квтч която се поставя и в ИД3. В статията са разменени височината и широчината
  • #1
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    По-китайски вид на предницата трудно е можело да постигнат. Дано да я оправят за Европа.