IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG C 63 получава 4 цилиндъра и 3 електрически агрегата

Новото поколение на спортния модел ще развива 560 конски сили

Времената се променят и Mercedes-AMG C 63 не прави изключение. Известно време спортният седан се предлагаше с 6,3-литров двигател AMG, който отстъпи мястото си на 4,0-литров V8. Феновете на мощните мотори определено бяха разочаровани от промяната, но тя е нищо в сравнение с това, което предстои да се случи.


Mercedes-AMG C63


Според последните сведения, новият Mercedes-AMG C 63 ще се откаже от своя V8 в полза на 2,0-литровия двигател с 4 цилиндъра, поставян сега на Mercedes-AMG A 45 S. Загубата на 4 цилиндъра ще бъде компенсирана с електрификация, което ще позволи постигане на повече мощност, но и по-ниски вредни емисии.

Изданието Car твърди, е двигателят с вътрешно горене ще бъде свързан с 3 електрически агрегата. Първият е електромотор, поставен на задната ос, вторият - стартер-генератор, а третият - допълнителна турбина. Така конкурентът на BMW M3 ще развива около 560 к.с., като мощността ще се предава с 9-степенна скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела 4Matic+ с режим за задно задвижване.

Очаква се, че Mercedes-AMG  C63 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, като ще може да изминава 64 км само на електричество. Средният разход на гориво ще бъде около 3,0 л/100 км. Премиерата на модела ще се състои догодина, като първо ще видим новото поколение на стандартната C--Class.

Снимка: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Чичовото ( преди 2 месеца )
    Премествам го! Нищо хубаво от тази марка вече. Никой не се замисля как шофьора ще получава на дълъг път 560 к.с. за които е платил при дилъра, при условие , че заряда в батерията се изчерпи. Вижда се че по-голямат част от мощността ще идва от ел моторите.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 2 месеца )
    Пълна гавра
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    До №8 и да има какво да ремонтират срещу безумни пари :)
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Честито на печелившите :)
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бойко Борисов ( преди 2 месеца )
    2 литра? Да не става дума за безалкохолно Дерби? Джипката поне си е V8. Това ми стига. И без това нямате пари за АМГ.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ОТВРАТ! Досега чупехме вратове от кеф да чуеш АМГ, сега просто ще ги чупим пак, но в обратна посока.. да не ги чуваме. Няма ли кой да изрине псевдо зелените човечета...
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тези нещастници на 4 цилиндров двигател се радват.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    А бе ... ( преди 2 месеца )
    докато има батерия ще върви, после ще угасне.
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Няма лошо ( преди 2 месеца )
    Предполагам при над 100км/ч ще е по-зле от А 45 АМГ и сегашното поколение защото със всичко това ще тежи много повече от А-класа а електромоторите които не са супер мощни доста омаляват при над 100км/ч
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    По-скоро ще е поне 8 л./100 км разхода, понеже с 3 л. ще измине само 36 км от първите 100 с напълно заредена батерия. Разхода на гориво на зареждаемите хибридите тепърва ще изгърми (вече има статии че никой не ги зарежда и разхода им не този който производителя дава официално). Иначе, излизането на евтини електрички (следващите 3-4 години) напълно ще обезсмисли покупката на зареждаем хибрид. Като им гледам цените, ще излиза по-евтино да с купи обикновена бензинка и електричка.