IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Mercedes S-Class вече бе привикан в сервизите

Проблеми с управлението тормозят германската лимузина

Mercedes S-Class често е наричан "най-добрият автомобил в света". Но явно и най-добрите не са перфектни: въпреки огромните инвестиции на Daimler в технологии и в подобряване на производството на лимузината, флагманът на марката стана обект на сервизна акция, едва няколко месеца след старта на производството.


mercedes s-class 2020


Причината? Изданието Business Insider съобщава, че проблемът е в щанги на кормилното управление, които показват дефекти и в най-лошия сценарий могат да доведат до сериозни проблеми с кормилната система. Собствениците са приканени от Mercedes да посетят оторизиран сервиз на марката, където проблемните детайли да бъдат проверени и, ако е нужно, да бъдат заменени.

От компанията заявяват, че близо 1400 автомобила са засегнати от проблема, а в писмото, информиращо собствениците за проблема се посочва, че трябва да идат в сервиз "незабавно". Става ясно, че проблемните щанги може да не са били подходящите за този модел, което би могло да доведе до нарушаване на връзки при кормилната рейка.

Според Mercedes, компонентът е произведен от подизпълнител и доставян в завода на марката асемблиран като готов модул с други части и така е поставян на автомобилите. Което е направило откриването на проблема практически невъзможно на поточната линия.

Новият Mercedes S-Class се произвежда в завода на Daimler в Зинделфинген, Германия. Същата фабрика произвежда и по-луксозната версия Maybach S-Class, а скоро там ще се асемблира и електрическия EQS. Дали и при други модели се използва дефектната част, тепърва ще стане ясно.

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 1 месец )
    Всеки греши. Важното е как ше постъпиш да отстраниш грешката си. Закупих два климатика Тошиба. Голяма реклама , че са тихи и икономични. И още нов, на единия турбинката се "разцъка" нещо. Явно лагери. Другия рядко, но и там се чува понякога. Отделно компресора понякога издава едни виещи високочестотни звуци, които по тръбите се предават на вътрешното тяло. И то вие в стаята. Зачетох се във форумите. И се оказа, че и други собственици имат абсолютно същите два проблема. Тошиба ще направят ли тов
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    какво става с този космически автомобил. Нещо космоса да не му се види малък
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Карач ( преди 1 месец )
    Браво, още в началото си поправят грешките, не като някои други производители, чак като се изтрепят сума народ , тогава се сезират. Да не говорим за руските автомобилни производители ,които никога не си поравят боклуците.
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    s klasse ( преди 1 месец )
    А бе, и без предница да ми я дават, пак няма да откажа!!
  • #18
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Име ( преди 1 месец )
    Така става като производителите забравят да произвеждат, а само поръчват компоненти и сглабят.
  • #17
    14 rate up comment 6 rate down comment
    М да а ( преди 1 месец )
    !? Чакай малко, за това ли търсят над 100 хилки в зелено, и не видяли че щангите са други в поне 1500 бройки, поне една на всеки 100 да бяха проверявали, и не проверяват ли какво им се доставя... и те са една пародия на производител
  • #16
    11 rate up comment 1 rate down comment
    казанлък forever ( преди 1 месец )
    И аз го усетих това в щангите. От един месец я имам. Ще се обадя в сервиза, да видят какво е.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гоуст ( преди 1 месец )
    До 14 Особено айо се прави от нeдъгaв китаец
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Колкото ( преди 1 месец )
    по-сложно е едно нещо толкова по-чупливо става.
  • #13
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Брандо ( преди 1 месец )
    Откриват проблем и реагират веднага ! Тук обаче дървени философи за пореден път излишно напрягат двете си мозъчни клетки.