Автомобилната индустрия е на кръстопът, а бъдещето й изглежда все по-силно свързано с електрическата мобилност. Общо взето всички компании преосмислят плановете си, като мнозина вече дадоха ясен знак, че ще се развиват в посока на електромобилите и други нови алтернативни задвижвания.
Lamborghini, които доскоро заявяваха, че ще разчитат на двигателите с вътрешно горене до последно, явно също се стараят да се преориентират в новия автомобилен свят. Марката стъпи леко в полето на електрификацията с лансирането на хибридния Sian, като възнамерява да работи още по-сериозно в тази посока.
Италианската компания, обаче, явно разглежда и възможностите за по-дълбоко "нагазване" в света на новите задвижващи системи и екологията като цяло. По тази причина, производителят пусна в уеб сайта си запитване до феновете си относно техните нагласи за устойчивото развитие и бъдещето на марката.
И докато някои от въпросите в анкетата не са особено интересни, то два от тях привличат вниманието по-сериозно. Първият е "В кой тип технология би трябвало да инвестира Lamborghini за още по-устойчиво бъдеще?" В дадените 4 опции за отговор са посочени плъг-ин хибридните системи, електричеството, горивните клетки и традиционните двигатели с вътрешно горене.
Вторият интересен въпрос е дали компанията би трябвало или не да използва рециклирани или екологични материали в автомобилите си. Не е ясно какво точно имат предвид от Lamborghini, но явно става въпрос за неща, които други производители вече въведоха - като интериора от рециклирани материали на BMW i3 или пяната от соя, която Ford използва за изолация от над десетилетие, спестявайки хиляди тонове въглероден двуокис.
Под една или друга форма, от Lamborghini ще трябва да навлязат по-сериозно в полето на екологията, за да се справят с предизвикателството на все по-строгите екологични стандарти. Както вече споменахме, компанията започва полека да лансира хибридните технологии и напълно вероятно ще навлезе в дебрите на още по-силната електрификация. Особено с помощта на компанията - майка Volkswagen, която има сериозната амбиция да стане световен лидер при електромобилите.